مجریان بازیگر را نباید حذف كرد

مجریان بازیگر را نباید حذف كرد


 در سال‌های اخیر به اندازه اجرا پیشنهاد بازیگری هم داشته‌ام، ولی ترجیح داده‌ام دوبله و اجرا را جدی‌تر از قبل دنبال كنم. در این میان مخاطبان هم با اجرای من ارتباط گرفته‌اند و خیلی احساس رضایت می‌كنند به‌خصوص در اجرای مسابقه شبكه آی‌فیلم كه جزو مسابقات پربیننده رسانه ملی هم هست.
برای اجرا می‌کوشم سراغ برنامه‌هایی بروم كه متفاوت هستند و حداقل تهیه‌كنندگان آنها به‌دنبال متفاوت شدن هستند.
این‌كه بازیگران سینما به سمت اجرا آمده‌اند، ایرادی ندارد ولی تصورم این است بازیگران اینچنینی در اجرا نخواهند ماند. هم حمید گودرزی و هم محمدرضا گلزار خوب اجرا می‌كنند ولی اینها در اجرا نخواهند ماند مگر آن كه پیشنهاد بازیگری دندان‌گیری به آنها نرسد.
با این حال نباید دیدگاه حذفی به اینها داشته باشیم، چون هنر جایی نیست كه بشود خط‌كشی برایش كرد و قانون سختگیرانه گذاشت. هر كه مخاطب دارد، باید بتواند محصول خلق كند و در شرایط فعلی هم اگر امتداد حضور چهره‌های سینمایی به رونق تلویزیون كمك می‌كند چرا از ایشان استفاده نكنیم؟
شخصا دوست دارم همه هنرمندان بتوانند كار كنند و به‌خصوص دوبلورهای عزیزمان كه این روزها حال و روز خوشی هم ندارند. باید شرایطی برای دوبلورها فراهم شود تا بتوانند كار كنند. دوبلورها نه فقط در حیطه تخصصی خودشان بلكه در اجرا و گویندگی هم می‌توانند یاری رسان رادیو و تلویزیون باشند. كمكشان كنیم كه دوبلورها هم به قدر كفایت كار خلق كنند.