توقف پرسپولیس کم‌فروغ

پرسپولیس یک - پاختاکور ازبکستان یک

توقف پرسپولیس کم‌فروغ

بازی پرسپولیس – پاختاکور تحت تاثیر اشتباهی غیرقابل باور با تساوی یک – یک تمام شد تا نایب قهرمان فصل قبل لیگ قهرمانان آسیا، فصل جدید را با تساوی خانگی آغاز کند. 
اولین بازی پرسپولیس در این فصل لیگ قهرمانان بسیار غیر مترقبه آغاز شد. گل دقیقه 5 مارات بیکمائف در حالی وارد دروازه پرسپولیس شد که هم ماشاریپوف خطایی آشکار روی نادری مرتکب شد و هم بیکمائف در موقعیت آفساید توپ را وارد دروازه بیرانوند کرد. بعد از این گل مردود که توسط  احمد نادی کمک اول و هموطن ادهم محمد داور اردنی بازی پذیرفته شد، پرسپولیس جلو کشید تا سرنوشت النصر دبی که در مرحله دوم پلی‌آف در خانه به این تیم ازبک باخته بود، برای قرمزهای ایران نوشته نشود. تلاش شاگردان برانکو در نهایت در دقیقه 25 ثمر داد و بودیمیر با ضربه‌ای دقیق گل اول بازی را برای میزبان به ثمر رساند تا فشار بالای توقع هواداران از خودش را کم کند.  نیمه دوم هر دو تیم با احتیاط فراوان بازی کردند. هر دو تیم موقعیت‌هایی نصفه و نیمه داشتند؛ اما تا مرز باز کردن دروازه حریف پیش نرفتند. آنچه تا میانه نیمه دوم به شدت احساس شد، نبود یک بازیکن طراح در میانه میدان قرمزها بود. اگرچه ترابی و بشار رسن سعی فراوانی برای نمایش موفق داشتند؛ اما خلا میانه میدان پرسپولیس کاملا به چشم می‌‌آمد و در کمال شگفتی، سروش رفیعی در دقیقه 88 وارد زمین شد. 
تعویضی که طبیعی بود گرهی از بازی باز نکند و در نهایت پرسپولیس به تساوی یک – یک در بازی خانگی رضایت داد. نایب قهرمان فصل قبل لیگ قهرمانان در این بازی فروغی لازم برای تحت فشار گذاشتن مهمانش را نداشت و در نهایت به تساوی رضایت داد.