مصلح: شاید به بازی نساجی هم نرسم

مصلح: شاید به بازی نساجی هم نرسم

شایان مصلح مدافع چپ تیم فوتبال پرسپولیس مدتی پیش از ناحیه لگن و استخوان ران دچار آسیب دیدگی نسبتاً شدیدی شد. این آسیب‌دیدگی شایان را از تمرینات سنگین تیم بازداشت تا او به تنهایی تمرینات خود را دنبال كند و مهیای سایر دیدارهای تیمش شود. این در حالی است كه پرسپولیس بدون شایان، مدافع چپ تخصصی ندارد و محمد نادری به جای او به میدان می‌رود. مصلح در مورد مصدومیت خود به جام‌جم گفت: «متاسفانه با آن‌كه به خاطر كمبود بازیكن بیش از اندازه مراقب خودم هستم ولی به خاطر فشردگی بازی‌ها و تمرینات مصدوم شدم. واقعا فكرش را نمی‌كردم دردی كه در ناحیه لگن احساس می‌كردم این طور من را از بازی‌های پرسپولیس دور كند ولی چاره‌ای نیست و باید تا پایان مصدومیت صبور باشم.» 
این بازیكن اضافه كرد: «پرسپولیس باشگاه بزرگی است و نمی‌توانیم بگوییم چون این بازیكن یا آن بازیكن حضور نداشتند، پرسپولیس ضربه خورد. بزرگی این باشگاه به حدی است كه هر بازیكنی پیراهن این تیم را بپوشد مورد تشویق و حمایت هواداران قرار می‌گیرد و می‌تواند بار تیم را به دوش بكشد. همین مسائل است كه ما را به یكدیگر نزدیك می‌كند و باعث ایجاد اتحاد بیشتر در تیم مان می‌شود.» 
از مصلح در مورد زمان بازگشتش به میدان پرسیدیم كه افزود: «در این مورد نمی‌توانم زمان خاصی را بدهم. خودم فكر می‌كردم با توجه به این‌كه در تمرین روز یكشنبه همراه با سایر بازیكنان حضور داشتم، می‌توانم برابر پاختاكور هم به میدان بروم اما كادر فنی تصمیم گرفت من بیرون از گود بمانم. حالا هم اگر بتوانم در روز چهارشنبه و پنجشنبه تمرینات خوبی داشته باشم، به بازی مقابل نساجی می‌رسم البته این امكان وجود دارد كه این بازی را هم از دست بدهم.» 
او در نهایت گفت: «شخصا دوست دارم برای پرسپولیس بازی كنم اما در غیر این صورت هواداران باید مرا ببخشند چون نیاز به استراحت بیشتری دارم و باید خود را مهیای سایر بازی‌های پرسپولیس كنم.»