وقاحت دارد!

واكنش عالیشاه به شایعه مصدومیت ساختگی

وقاحت دارد!

امید عالیشاه هافبك پرسپولیس به خاطر مصدومیت كمر بازی با پاختاكور را از دست داد ولی شایعاتی در فضای مجازی به راه افتاد كه باعث دلخوری این بازیكن شده است. این شایعات حكایت از آن داشت كه امید چون فهمیده در تركیب نیست خودش را به كمر درد زده تا مقابل پاختاكور غایب باشد. 
امید اما در این‌باره می‌گوید: «واقعا متاسفم برای كسانی كه تهمت می‌زنند. من از درد تا صبح نخوابیدم. حتی نزدیك بود باز هم بستری شوم. چون واقعا درد زیادی داشته و دارم اما متاسفانه چیزهایی می‌بینم كه برای من قابل هضم نیست. من بارها در این باره واكنشی نشان ندادم اما احساس می‌كنم اگر این بار صحبت نكنم كار درستی نیست.»
او ادامه می‌دهد: «این حرف‌هایی كه درباره من در فضای مجازی دست‌به‌دست می‌شود اوج وقاحت است. مطمئن باشید اگر پیش از این هر چه درباره من دروغ می‌نوشتند چیزی نمی‌گفتم اما این‌بار حتما این مساله را از مراجع قضایی پیگیری می‌كنم. چرا كه این خبر یك دروغ محض و تهمت كذب است كه متاسفانه نه تنها درباره من بلكه درباره خیلی‌های دیگر این مساله وجود دارد و من این بار می‌خواهم این موضوع را پیگیری كنم تا خیلی چیزها معلوم شود.» عالیشاه از این می‌گوید كه حتی نمی‌تواند راه برود. او می‌گوید وقتی این شایعات را شنیده حتی مغزش سوت كشید: «سه شنبه وقتی به خانه آمدم و برخی مطالب دروغ را دیدم واقعا مغزم سوت كشید چرا كه هم آقای برانكو و هم پزشكان تیم در جریان وضعیت من هستند. 
خوشبختانه مردم ما فهیم و بادانش هستند و همه چیز را خیلی خوب متوجه می‌شوند.» 
در لابه‌لای شایعه‌ای كه درباره عالیشاه مطرح شد حتی تاكید شد حقیقت، پزشك پرسپولیس هم به برانكو گفته است این بازیكن مصدوم نیست و خودش را به مصدومیت زده است! 
حقیقت هم دیروز به انتقاد از این شایعات پرداخت: «من به برانكو نگفتم عالیشاه مصدوم نیست و این موضوع را به‌طور كلی تكذیب می‌كنم. چطور ممكن است وقتی خودم همراه عالیشاه به بیمارستان رفتم و آزمایش MRI روی كمر این بازیكن را پشت سر گذاشتیم، بیایم و به برانكو بگویم او مصدوم نیست؟ چرا باید چنین كاری كنم؟ عالیشاه آن قدر درد داشت كه با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.»