عیدانه ستاد مركزی هماهنگی خدمات سفر

عیدانه ستاد مركزی هماهنگی خدمات سفر


تعطیلات 13 روزه آغاز سال جدید، مصادف است با بیشترین حجم سفرهای داخلی و از این‌رو، تمامی دستگاه‌های انتظامی و خدماتی كشور با تمام قوا،‌ برای تامین امنیت و رفاه مردم در این ایام تلاش می‌كنند.
در همین راستا و همچون هر سال، ستاد مركزی هماهنگی خدمات سفر كشور نیز از آمادگی خود برای ارائه خدمات هر چه بهتر به گردشگران در این ایام خبر داده است. رئیس ستاد مركزی هماهنگی خدمات سفر و معاون گردشگری با اعلام این خبر به جام‌جم گفت: گردشگران نوروزی می‌توانند با نصب و استفاده از اپلیكیشن «سامانه نظارت بر خدمات سفر» هرگونه پیشنهاد، گزارش یا شكایت از خدمات گردشگری را در كوتاه‌ترین زمان ممكن به متولی مربوط منتقل و از روند نتایج مطلع شوند.
 ولی تیموری با اشاره به سهولت به‌كارگیری این نرم‌افزار كاربردی افزود: گردشگران می‌توانند با نصب این اپلیكیشن در تلفن‌های همراه خود، هرگونه نارضایتی از مراكز پذیرایی، مراكز اقامتی، مراكز گردشگری، دفاتر خدمات مسافرتی، پایانه‌های مسافربری، مراكز درمانی و نیز كالاها و خدمات را در قالب گزارش و پیشنهاد به ثبت برسانند.
به گفته معاون گردشگری بخش دیگر اپلیكیشن مربوط به گزارش شكایات و پیشنهادات درباره دفاتر خدمات مسافرتی است تا گردشگران بتوانند هرگونه نارضایتی در زمینه رزرو هتل، نرخ، خدمات، راهنما، حمل و نقل، نوع برخورد و همچنین سایر موارد را به ثبت برسانند. در این نرم‌افزار همچنین برای بخش مراكز اقامتی، مراكز پذیرایی، مراكز درمانی، كالاها و خدمات و پایانه‌های مسافربری نیز قسمتی در نظر گرفته شده است.