رادوشوویچ: خیال هواداران از دروازه راحت باشد

رادوشوویچ: خیال هواداران از دروازه راحت باشد

به خاطر مصدومیتی كه نصیب علیرضا بیرانوند شد، شماره یك سرخپوشان پایتخت آخرین بازی سال 97 تیمش را از دست داد و حتی در فهرست مسافران رشت نیز نامی از بیرانوند دیده نمی‌شود. با این حساب امروز بوژیدار رادوشوویچ درون دروازه سرخپوشان می‌ایستد و باید از سنگر تیمش حفاظت كند. با این بازیكن گفت‌وگویی داشتیم:

 در نبود بیرانوند، تو نفر اول تیمت هستی. برای بازی با سپیدرود آماده‌ای؟
بله من همیشه آماده‌ام تا به میدان بروم. این بار هم بعد از طی كردن یك مصدومیت طولانی، كاملا مهیای دیدار هستم و منتظرم تا از این فرصت پیش آمده، بهترین استفاده را ببرم.
 بازی كردن به جای دروازه‌بانی مثل بیرانوند سخت نیست؟
من یك فوتبالیست حرفه‌ای هستم و شرایط را درك می‌كنم. ما برای همین فوتبال بازی می‌كنیم تا با یكدیگر رقابت كنیم و تحت هر شرایطی به كمك تیم‌مان بیاییم. حالا هم نوبت من رسیده تا خودم را نشان بدهم.
 می‌گفتند تو با بیرانوند به مشكل برخوردی؟
نه اصلا. ما رفاقت صمیمانه‌ای داریم و هر روز در كنار هم تمرینات را دنبال می‌كنیم. اگر كوچك‌ترین مشكل و حاشیه‌ای داشتیم، پرسپولیس هرگز به جایی كه الان ایستاده، نمی‌رسید. نه‌تنها من و بیرانوند، بلكه هیچ‌كدام از بازیكنان پرسپولیس با یكدیگر مشكلی ندارند و به همین علت است كه اتحاد خوبی بین بازیكنان ایجاد شده است.
 چه حرفی برای هواداران داری؟
می‌خواهم به آنها بگویم خیالشان برای این بازی كاملا راحت باشد. من یكی از آماده‌ترین بازیكنان تیمم هستم و برای هر دیداری می‌توانم مهره مفید و موثری باشم. امیدوارم بیرانوند هم هر چه زودتر به شرایط بازی برسد.
 بازی را چطور پیش‌بینی می‌كنی؟
ما برای كسب پیروزی مقابل سپیدرود از هر دقیقه بازی استفاده می‌كنیم و تمركزمان را از دست نمی‌دهیم. ما پرسپولیس هستیم و باید توانایی‌هایمان را دوباره نشان بدهیم. در این شرایط سخت و حساس، امتیازات بازی با هر تیمی مثل فینال است و حق نداریم اشتباهی داشته باشیم. با انرژی و روحیه خوبی به میدان می‌رویم و با ارائه یك بازی خوب، كار را تمام خواهیم كرد.
 و چه تیمی قهرمان می‌شود؟
با این‌كه حریفان دیگر به ما نزدیك شده‌اند ولی پرسپولیس برای سومین‌بار به قهرمانی لیگ می‌رسد. ما برای رسیدن به قهرمانی همه چیز در اختیار داریم.