فرشید اسماعیلی: لگنم جا افتاد و الان بهترم

فرشید اسماعیلی: لگنم جا افتاد و الان بهترم

فرشید اسماعیلی، هافبك طراح استقلال در بازی العین مصدوم شد. این بازیكن به خاطر در رفتن لگنش در دقیقه 60 با مشكل جدی روبه‌رو شد و در دقیقه 80 سرانجام از زمین تعویض شد. او درباره بازی العین، شرایط خودش و همین‌طور مشكل فتقش توضیحاتی می‌دهد. اسماعیلی از ابتدای فصل با مشكل فتق روبه‌رو بود، اما تصمیم گرفت جراحی نكند. او در گفت‌وگو با جام‌جم توضیحاتی در این باره می‌دهد.

 زكی‌پور را ندیدم
من همیشه دوست دارم پاس بدهم. هر جا احساس كنم همبازی‌ام در شرایط بهتری است، این كار را می‌كنم منتها در صحنه‌ای كه به محوطه جریمه رفتم و شوت زدم متاسفانه میلاد زكی‌پور را ندیدم. او نسبت به من در موقعیت بهتری بود و قطعا اگر این بازیكن را می‌دیدم به او پاس می‌دادم.
 اشكالی ندارد
این‌كه هواداران در فضای مجازی موضعگیری كردند، اشكالی ندارد. به هر حال هواداران توقع دارند تا استقلال برنده باشد. من هم واقعا اگر زكی‌پور را در آن صحنه می‌دیدم، پاس می‌دادم. همیشه تلاش كردم بهترین بازی‌ها را برای استقلال انجام دهم و حالا شاید یك‌بار هم اشتباه كنم. امیدوارم با یك اشتباه این‌طوری علیه بازیكنی موضعگیری نشود.
 برای شوت زدن مشكل دارم
درباره مشكل فتقم باید بگویم مربوط به پنج ماه قبل است. من این مشكل را دارم و شب‌ها واقعا با درد می‌خوابم. پزشكان گفتند جراحی كن ولی من تصمیم گرفتم تا این كار را در فرصت خوبی انجام دهم. منتها الان تیم به حضورم نیاز دارد. كسانی كه درد فتق را كشیده‌اند، می‌دانند چقدر بد است. برای شوت زدن و استارت زدن هم مشكل دارم، ولی ترجیح می‌دهم با این مشكل كنار بیایم و ان‌شاءا... در فرصتی دیگر بتوانم جراحی كنم.
 الان بهترم
وقتی در بازی العین لگنم در رفت خیلی مشكل داشتم و به همبازیانم گفتم اگر می‌توانند كمك كنند، مشكلم حل شود. با این حال در زمین ماندم و بعد از 20 دقیقه احساس كردم دیگر نمی‌توانم راه بروم. بعد از بازی هم خیلی درد كشیدم. فردای بازی به كلینیك دكتر نوروزی رفتم و آنجا دكتر لگنم را جا انداخت. الان هم در حال فیزیوتراپی و آب‌درمانی هستم تا مشكلم رفع شود. حالم بهتر شده است. در رفتگی لگن در ما فوتبالیست‌ها یك چیز طبیعی است و برای خیلی از بازیكنان ممكن است رخ دهد كه متاسفانه در بازی العین هم این اتفاق برای من رخ داد.