اجیر كردن آدمكش‌ها  برای تصاحب ارثیه پدری

اجیر كردن آدمكش‌ها برای تصاحب ارثیه پدری

مردی كه برای تصاحب ارثیه برادرش و سرقت اسناد زمین ورثه‌ای دو آدمكش اجیر كرده بود، ناكام ماند و همراه همدستانش تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.
 به گزارش جام‌جم، چند روز پیش مردی با حضور در شعبه سوم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران با طرح شكایتی گفت: برادرم دو نفر را اجیر كرد تا مرا به قتل برسانند و اموالم را تصاحب كند.
 با دستوربازپرس قریب احمد‌زاده، تحقیقات پلیسی برای دستگیری سه متهم فراری و تحقیق از شاكی پرونده در پلیس آگاهی آغاز شد. شاكی به افسر تحقیق گفت: من سال‌هاست كه در اروپا زندگی می‌كنم. بعد از فوت والدینمان قرار شد ارثیه خانوادگی كه قطعه زمینی بود میان من و خواهر و برادرانم تقسیم شود‌، بنابراین برای انجام كارهای اداری به یكی از برادرانم وكالت دادم تا كارها را انجام دهد. یكی از برادرانم سر موضوع ارث و میراث مدام با من اختلاف و درگیری داشت و حتی مرا چند بار به مرگ تهدید كرده بود‌. چند روز پیش مقدمات سفرم جور شد و از اروپا به تهران آمدم‌. در خانه برادرم در محله عبدل‌آباد تهران مهمان بودم. به حمام رفتم و وقتی بیرون آمدم، برادرم كه با او اختلاف داشتم در خانه بود. با اشاره او دو مرد نقاب‌دار از اتاق دیگر بیرون آمده و به من حمله‌ور شدند. آنها مرا به شدت كتك زده و بعد با انداختن شالی به دور گردنم، قصد خفه كردنم را داشتند. در جدال با دو مرد جنایتكار بودم كه خواهرم سر رسید و با آنها درگیر شد‌. او با فریاد از همسایه‌ها كمك خواست. من بیهوش شدم و مهاجمان فرار كردند. آنها صندوقچه اسناد و مداركم را سرقت كردند.
 با شكایت او ماموران به تحقیق از خواهر و برادر وی پرداختند كه معلوم شد ماجرا صحت دارد و صندوقچه‌ای كه او می‌گوید نیز سرقت شده است.  تحقیقات برای دستگیری برادر شاكی و دو همدستش در پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.