ناكامی گروگانگیران  در اخاذی 600 میلیون تومانی

ناكامی گروگانگیران در اخاذی 600 میلیون تومانی

گروگانگیران مسلح كه با ربودن مرد 62 ساله برای آزادی او درخواست 600 میلیون تومان كرده بودند، ناكام ماندند.
به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده همزمان با شكایت زنی در خصوص ربودن پدرش در كلانتری حصارك بالای كرج 
قرار گرفت. این زن در شكایتش گفت: پدرم همراه راننده یك خودروی تاكسی از تهران به كرج آمده بود كه توسط افراد ناشناسی ربوده شد. پس از این شكایت پرونده در اختیار كارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. ماموران در ابتدا به تحقیق از راننده تاكسی پرداختند كه او گفت: همراه مرد 62 ساله در مسیر رجایی شهر به سمت حصارك بالا در حركت بودیم كه ساعت یك بعدازظهر دو دستگاه خودروی سمند و پراید راهمان را سد كرده و با تهدید قمه مرد 62 ساله را پیاده كرده و با خود بردند.
تحقیقات در این باره ادامه داشت تا این‌كه آدم‌ربایان در تماس با دختر گروگان درخواست 600 میلیون تومان كردند. آنها در ادامه در یكی از میدان‌های كرج قرار گذاشتند كه ماموران آنجا را زیر نظر گرفته و با كمك راننده تاكسی یكی از آدم‌ربایان را شناسایی و او را دستگیر كردند.
متهم در ابتدا منكر آدم‌ربایی شد، اما در ادامه لب به اعتراف گشود و گفت: از طرف شخصی مامور به این آدم‌ربایی شده بودم. در حال حاضر هم گروگان در خانه باغی در كوهسار ساوجبلاغ است.
سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز در این باره به جام‌جم گفت: پس از این اعترافات ماموران راهی خانه باغ شدند. گروگانگیران قصد انتقال مرد 62 ساله را به محلی دیگر داشتند كه ناكام مانده و گروگان آزاد شد. وی افزود: با دستگیری متهمان تحقیقات از آنها در پلیس آگاهی استان البرز ادامه دارد.