نسخه Pdf

فتوشاپی كه همیشه همراه شماست

فتوشاپی كه همیشه همراه شماست

احمد محمدحسینی

بسیاری از ما برای ویرایش تصاویر خود از نرم‌افزارهای حرفه‌ای مانند فتوشاپ استفاده می‌كنیم، ولی این نرم‌افزار بسیار حجیم است و شاید در بسیاری از موارد نتوان به‌راحتی از آن روی یك سیستم رایانه‌ای استفاده كرد. بهتر است بدانید بسیاری از امكانات این نرم‌افزار را بدون نصب آن می‌توانید در اختیار داشته باشید. این كار بدون فرآیندی پیچیده انجام می‌شود و فقط به رایانه‌ای كه یك مرورگر اینترنتی روی آن نصب باشد و اتصال به شبكه نیاز دارید. 
وب‌سایت www.photopea.com یكی از بهترین گزینه‌ها برای انجام این كار است. با ورود به این وب‌سایت انگار فتوشاپ را روی دستگاه خود اجرا كرده‌اید و امكانات زیادی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. این نرم‌افزار بسیار ساده و روان اجرا می‌شود و در عین حال لایه‌بندی قرارگیری امكانات آن برای كسانی كه با فتوشاپ كار كرده‌اند، بسیار آشناست. شما می‌توانید تصاویر موردنظر خود را در این برنامه بارگذاری كرده و پس از اعمال تغییرات مورد نظر روی آن، خروجی نهایی را با چند فرمت مختلف روی سیستم خود دانلود كنید. كیفیت، ابعاد و مواردی از این دست قابل انتخاب خواهند بود و به همین دلیل آزادی عمل مناسبی را بدون نصب برنامه تجربه خواهید كرد.
با وجود این نباید انتظار داشته باشید photopea تمام امكانات فتوشاپ را فراهم كند، بلكه امكانات این برنامه آنلاین به‌مراتب كمتر از نسخه اصلی فتوشاپ است. 
با این حال استفاده از photopea در شرایطی كه فتوشاپ را در اختیار ندارید می‌تواند بسیار كاربردی باشد.