برانكو:    عالیشاه  در فهرست   ما   نیست

مصاحبه شماره 2 ناراضی دردسرساز شد

برانكو: عالیشاه در فهرست ما نیست

 اتفاقات بازی پرسپولیس در برابر پیكان در ورزشگاه شهدای شهر قدس سرانجام برای امید عالیشاه دردسرساز شد تا این بازیكن از فهرست پرسپولیس برای سومین بازی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا خارج شود. عالیشاه كه از نیمكت‌نشینی‌های خود كلافه شده بود، خیلی زود زبان به اعتراض باز كرد و همان حرف‌ها برای او مشكل ساخت.
در میانه نیمه دوم بازی با پیكان، برانكو از دستیاران خود خواست امید عالیشاه كه در حال گرم كردن بدن خود در پشت دروازه تیمش بود را برای ورود به میدان
فرا بخوانند.
البته تعویض دوم پرسپولیس برای ورود مهدی ترابی خرج شد و حتی تعویض سوم پرسپولیس هم در آخرین دقیقه بازی به سعید كریمی اختصاص پیدا كرد تا عالیشاه جو اردو را به هم بریزد.
او بعد از بازی برانكو را تهدید به افشای اسرار تیم كرد و به خبرنگاران گفت: حرف‌های زیادی برای گفتن دارم، اما برای این‌كه آرامش تیم در این روزها به هم نخورد، فعلا سكوت می‌كنم، اما در پایان فصل حرف‌های شنیدنی خواهم زد. امروز ۲۰ دقیقه كنار زمین مشغول گرم كردن خودم بودم حتی آنقدر خوب بودم كه می‌توانستم از ابتدا بازی كنم و تمرینات خوبی هم انجام می‌دهم. این‌كه بازی نمی‌كنم نظر سرمربی تیم است.
این حرف‌ها آنقدر تند بود كه واكنش برانكو را در پی داشته باشد. سرمربی كروات پرسپولیس، امید عالیشاه را از فهرست بازی سه‌شنبه با الاهلی عربستان كنار گذاشت تا نشان دهد نسبت به اتفاقات داخل تیم و رفتارهای بازیكنان بی‌تفاوت  نیست.
به این ترتیب پرسپولیس ساعت 11:40 امروز بدون بازیكن شماره 2 خود راهی دبی می‌شود تا برای بازی سه‌شنبه با الاهلی آماده شود.
در حالی كه همه امیدوار بودند برانكو از این تصمیم خود منصرف شود، او در حاشیه آخرین تمرین پرسپولیس در تهران گفت: این بازیكن به دلیل مصاحبه‌ای كه داشته، فعلا در لیست ما قرار ندارد. ما بهترین تصمیم را در مورد او خواهیم گرفت. ما 29 بازیكن داریم. در تمام تیم‌های دنیا 11 بازیكن به میدان می‌روند كه راضی هستند و چهار پنج بازیكن هم تقریبا رضایت دارند، اما بقیه بازیكنان ناراضی هستند و این مسأله طبیعی است؛ اما بپذیرید كه اتفاقات زمین نشان می‌دهد چه كسی بازی كند. فوتبال همین
است.
با جملات تیز برانكو، امید عالیشاه را باید از فهرست بازی‌های لیگ پرسپولیس هم خارج كرد مگر آن‌كه دوباره افرادی برای میانجی‌گری پیدا شوند و این مشكل با گل و شیرینی حل شود.