نادری:برای برد مقابل الاهلی به میدان می‌رویم

گفت‌و‌گو با مدافع پرسپولیس

نادری:برای برد مقابل الاهلی به میدان می‌رویم



برای دربی روز دهم فروردین ماه، اتفاقات زیادی در كمپ پرسپولیس رقم خورد كه بخشی از آن هرگز مطرح نشد. مثلا در دیدار سختی كه تیم پرسپولیس در غیاب شایان مصلح، نیاز مبرمی به محمد نادری داشت، این بازیكن مصدوم بود اما این خبر مهم هرگز از رختكن تیمی كه برانكو ایوانكوویچ در آن حضور داشت، به بیرون درز نكرد.
نادری در این مورد، به جام‌جم گفت: «واقعیتش این است كه چند روزی مصدوم بودم و استرس داشتم كه به بازی نرسم اما با تلاش كادرفنی، به بازی رسیدم. خیلی خوشحالم كه بازی را بردیم چون تمركز زیادی برای این كار داشتیم. مصدومیتم از ناحیه كشاله بود و كشیدگی از این ناحیه، با درد زیادی هنگام تمرین و بازی همراه است ولی خودم را به بازی رساندم و خدا را شكر این اتفاق رخ داد.» اما خیلی‌ها می‌خواهند بدانند نادری با چه كارنامه‌ای به پرسپولیس پیوست. او در این مورد اضافه كرد: «من در تیم تراكتورسازی فضا و شرایط بسیار خوبی داشتم و بعد هم در تیم كورتریك بلژیك لژیونر شدم اما متاسفانه چون خیلی دیر و بعد از اردوی آماده‌سازی به آن تیم اضافه شدم و از سوی دیگر سه هفته‌ای هم مصدوم بودم، نتوانستم موفق باشم. در همان روزها، وقتی پیشنهاد برانكو و پرسپولیس رسید، خیلی زود به این تیم آمدم و در خدمت پرسپولیس هستم. امیدوارم بتوانم در این تیم، به خواسته‌ها و اهدافم برسم. برایم افتخار است كه پیراهن پرسپولیس را نیز بعد از پیراهن تراكتورسازی به تن كردم.»
نادری در نهایت گفت: «ما امروز (یكشنبه) راهی امارات می‌شویم تا مقابل الاهلی عربستان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا به میدان برویم. قطعا نتیجه این بازی برای تك تك بازیكنان و هواداران اهمیت دارد. البته دو دیدار قبلی مقابل استقلال و پیكان را با برد به پایان رساندیم و این موضوع نشان می‌دهد انگیزه و توان بالایی داریم. طبیعی است كه برای سر و سامان دادن به شرایط‌مان در آسیا، به دنبال پیروزی مقابل حریف هستیم. »