خلیلی: اسیر شایعات و حواشی نمی‌شویم

خلیلی: اسیر شایعات و حواشی نمی‌شویم


پرسپولیسی‌ها حالا دیگر محسن خلیلی را که یكی از خاطره ساز ترین بازیكنان این باشگاه است روی نیمكت ذخیره‌ها به‌عنوان سرپرست و مدیرتیم می‌بینند. بازیكنی كه در فصل هفتم، نه تنها آقای گل شد بلكه با گل‌هایش، به سرخپوشان در جهت كسب قهرمانی كمك شایانی كرد.
اما خلیلی در آستانه شروع سفر سرخپوشان به امارات برای بازی با الاهلی عربستان گفت: «هیچ حریف آسانی وجود ندارد و متاسفانه حریفان عربستانی، شرایط سخت‌تری برای ما می‌سازند زیرا باید بازی‌هایی كه در آن میزبان هستیم را مقابل این رقبا، در كشور ثالث برگزار كنیم كه این موضوع، فشار مضاعفی به تیم مان وارد می‌كند، ولی پرسپولیس تیم بزرگی است و تحت هر شرایطی برای كسب موفقیت راهی میدان خواهد شد.» او اضافه كرد: «برای این سفر، برنامه ریزی كاملی داریم و از حالا می‌دانیم حتی چه مدل تمرینی و چه امكاناتی برای تمرین می‌خواهیم و یا چه زمانی برای ناهار و عصرانه وجود دارد. برنامه‌ریزی كاملا حرفه‌ای از سوی كادرفنی صورت گرفته تا حتی یك دقیقه‌مان در امارات از دست نرود. امیدوارم بتوانیم نتیجه‌ای بگیریم كه باعث افتخار همه هواداران پرسپولیس شود.»
از خلیلی درخصوص یكسری شایعات مثل قهر برانكو با ایرج عرب یا درگیری و تنش داخل تیم پرسیدیم كه گفت: «تیم بزرگ، همیشه حاشیه‌های بزرگی هم دارد ولی از بس خوب نتیجه گرفتیم كه نگذاشتیم حاشیه‌سازان به خواسته‌شان برسند. با روندی كه داریم، باز هم پیش می‌رویم و امیدواریم با كسب پیروزی‌های بیشتر، كاری كنیم كه حاشیه‌سازان نیز كاری به كار تیم‌مان نداشته باشند. قطعا با این شایعات، هیچ‌كس نمی‌تواند به پرسپولیس آسیبی وارد کند، زیرا هواداران ما، حواس‌شان كاملا جمع است و در یك كلام، اسیر این مدل حاشیه‌ها و شایعات نمی‌شوند.»