شكار حیوانات وحشی برای مشتریان خاص

شكار حیوانات وحشی برای مشتریان خاص

 دو شكارچی غیرمجاز كه با شكار حیوانات وحشی، اقدام به فروش گوشت آن به قیمت‌های بالا به مشتریان خاص می‌كردند، بازداشت شدند.
به گزارش جام‌جم، سردار علی ذوالقدری، رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در این‌باره گفت: گزارش‌های مردمی در اختیار پلیس قرار گرفت مبنی براین‌كه یكی از مجرمان سابقه دار كه در زمینه شكار غیرمجاز فعالیت دارد، دوباره جرایمش را از سر گرفته است. ماموران پلیس امنیت، تحقیقات در این‌باره را آغاز كردند كه معلوم شد ماجرا صحت دارد و متهم با شكار غیرمجاز حیوانات وحشی و كمیاب در حیات‌وحش اقدام به فروش گوشت آنها به قیمت‌های بسیار بالا به مشتریان خاص می‌كند. 
وی افزود: با هماهنگی قضایی تحقیقات ادامه داشت تا این‌كه بامداد 13 فروردین امسال ماموران وارد مخفیگاه متهم در خانه‌ای در منطقه شهران شدند و او بازداشت شد.  
ذوالقدری ادامه داد: متهم در جریان تحقیقات پلیسی اعتراف كرد شكارهای غیرمجاز را همراه یكی از دوستانش انجام داده است. 
با اعتراف متهم، همدست او تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و سرانجام این متهم نیز در مخفیگاهش در منطقه جنت‌آباد، شناسایی و 16 فروردین امسال در آنجا بازداشت شد. 
با توجه به كشفیات به‌دست آمده از خانه متهم در خصوص گوشت و دیگر بقایای متعلق به حیوانات وحشی شكار شده، هماهنگی لازم با سازمان حفاظت محیط‌زیست در این‌باره انجام شد و تحقیقات از متهمان ادامه دارد.