را باران با مادرش

آخرین وضعیت پرونده ناپدید شدن دختر 8 ساله در مهاجران تشریح شد

را باران با مادرش

فرمانده انتظامی استان مركزی با تشریح آخرین وضعیت پرونده باران گفت: دختر هشت ساله تلفنی با خانواده‌اش در تماس است و امیدواریم زودتر او را به خانه برگردانیم.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، دختر هشت ساله ساكن شهرك مهاجران شازند ساعت 8 صبح 24 فروردین امسال برای رفتن به مدرسه از خانه خارج شد. مادر باران ظهر روز حادثه با مراجعه یكی از همكلاسی‌های دخترش متوجه شد، باران به مدرسه نرفته است.
پس از یك روز خانواده دخترك با انتشار عكس او در فضای مجازی برای یافتن دخترشان درخواست كمك كردند. پرونده‌ای هم در پلیس آگاهی تشكیل دادند. پس از این شكایت، ماموران تحقیقات خود را آغاز كرده و دریافتند، او در مسیر 50 متری خانه تا مدرسه ربوده شده است.
دوربینی صحنه ربودن دختر بچه را ضبط نكرده بود و سرنخی از ربایندگان در دست نبود.
با توجه به حساسیت ماجرا، با دستور فرمانده انتظامی استان مركزی، رئیس پلیس آگاهی استان بر این پرونده نظارت كرد.30فروردین، استاندار استان مركزی درخصوص این پرونده عنوان كرد؛ باران زنده است و به‌زودی نزد خانواده‌اش باز می‌گردد.
ده روز از صحبت‌های استاندار گذشت اما خبری از دختر بچه نشد و بازار شایعات در این پرونده با سكوت خانواده باران و مسؤولان استان داغ‌تر شد.
برخی مدعی شدند، پدر باران مركز ترك اعتیاد دارد و معتادان او را ربوده‌اند. شایعه‌سازان همچنین ادعا كرده بودند او در دام قاچاقچیان اعضا گرفتار شده است. فرمانده انتظامی استان مركزی دیروز در گفت‌وگو با خبرنگار جام‌جم با رد این شایعات، آخرین وضعیت پرونده را تشریح كرد.
سردار كیومرث عزیزی درباره شایعات گفت: پدر باران درخواست تاسیس كمپ ترك اعتیاد داده و خبرها در مورد ربودن او توسط معتادان دروغ است. او كمپی ندارد كه در آن معتادان را ترك داده باشد. تحقیقات ما هم نشان می‌دهد، او به‌خاطر اختلافاتی با خانواده‌اش ربوده شده و انگیزه دیگری در میان نیست.
وی از سلامت دختر بچه خبر داد و گفت: خانواده باران در این مدت چند بار با دخترشان تلفنی صحبت كرده‌اند. ماموران به‌صورت شبانه‌روزی در حال تحقیق در این پرونده هستند و در تلاش هستیم با پیگیری پرونده خیلی زود او را به خانه بازگردانیم.
یك مقام مطلع هم مدعی شد، آدم‌ربایان با دختر بچه رفتار خوبی داشته‌اند و باران در تماسی كه با مادرش داشته، گفته آنها اذیتش نمی‌كنند.