ربودن دختر جوان برای «بله» گرفتن

ربودن دختر جوان برای «بله» گرفتن

خواستگار شكست خورده وقتی فهمید دختر مورد علاقه اش قصد ازدواج با پسر دیگری را دارد، او را ربود تا با تهدید «بله» بگیرد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، 29 فروردین امسال دختر 28 ساله‌ای با مراجعه به دادسرای جنایی تهران از مرد جوانی به نام پیمان و دو همدستش به اتهام آدم ربایی و ضرب و شتم شكایت كرد.
دختر جوان به بازپرس گفت: ساعت 11 و 30 دقیقه شب دیروز از محل كارم به خانه‌مان در شهرك گلستان بازگشتم. وقتی وارد خانه شدم، ناگهان چند مرد از پشت سر، دهان و دست و پایم را گرفتند و مرا به داخل خودرویی انداختند. در برابر آنها مقاومت كردم كه هنگام سوار كردن به خودرو سرم به جدول كنار خیابان برخورد كرد و شكست. پس از طی مسافتی متوجه شدم یكی از ربایندگان خواستگارم به نام پیمان است. مرا به خانه پدری‌اش برد و تهدید كرد اگر با او ازدواج نكنم، رویم اسید می‌ریزد و بعد مرا می‌كشد. مدام می‌گفت؛ «یا مال منی یا مال خاكی.» خیلی ترسیده بودم. برای رهایی از دستانش قول دادم با او ازدواج می‌كنم. وقتی متوجه شد قبول كرده ام با او ازدواج كنم، پس از چند ساعت مرا رها كرد.
پس از این شكایت پرونده در اختیار كارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. ماموران در تحقیقات اولیه متوجه شدند، آدم ربایان با یك خودروی پژو 405 اقدام به ربایش دختر جوان كرده‌اند. در ادامه مخفیگاه متهمان در شهریار شناسایی شد و هفتم اردیبهشت ماموران آنها را در اقدامی ضربتی دستگیر كردند.متهمان در بازجویی‌ها به ربودن شاكی اعتراف كردند و پیمان اظهار كرد: چند سال است خواستگار شاكی هستم. قرار بود با هم ازدواج كنیم اما ناگهان او از تصمیمش منصرف شد. چندی قبل متوجه شدم قصد ازدواج با مرد دیگری را دارد و هیچ علاقه‌ای به من ندارد.به همین خاطر تصمیم به ربایش او گرفتم تا مجبورش كنم با من ازدواج كند.