حدادی: با درد كمر المپیكی شدم

مرد المپیكی ایران پس از كسب سهمیه

حدادی: با درد كمر المپیكی شدم



قهرمان پرتاب دیسك آسیا گفت: با وجود كمر‌درد شدیدی كه داشتم، در مرحله اول لیگ الماس شركت كردم و به مقام سوم رسیدم. احسان حدادی، ملی‌پوش پرتاب دیسك كشورمان پس از كسب مقام سومی در مرحله اول لیگ الماس و البته كسب سهمیه المپیك در بدو بازگشت به ایران گفت: هفته قبل در مسابقات قهرمانی آسیا ركورد 65.95 متر را ثبت كردم و علاوه بر ركوردشكنی، هم به مدال طلا رسیدم و هم ششمین قهرمانی را كسب كردم. با این مدال طلا به عنوان پرافتخارترین دوومیدانی‌كار در سطح آسیا نیز معرفی شدم.
او این را گفت و ادامه داد: در مرحله اول لیگ الماس با وجود كمر درد شدیدی كه داشتم، دیسك را 66.78 متر پرتاب كردم كه یك ركورد خوب بود. با این ركورد توانستم هم سهمیه المپیك را كسب كنم و هم 6 امتیاز در لیگ الماس بگیرم. ان‌شاءا... در مرحله بعدی لیگ الماس در سوئد بتوانم با كسب نتیجه‌ای خوب به فینال این لیگ برسم تا دیگر لازم نباشد در سایر مراحل شركت كنم.
قهرمان پرتاب دیسك آسیا درباره شرایط رقیبانش در لیگ الماس گفت: دانیل استال سوئدی، دو سال قبل ركوردی نزدیك به 5/71 متر داشت. او ورزشكار خیلی خوبی است و سرعت و قدرت خوبی هم دارد، اما امسال سال سختی است، چون مسابقات قهرمانی جهان در مهر ماه برگزار می‌شود. به هر حال ورزشكاران افت و خیز دارند.
حدادی در پایان گفت: اگر اتفاقات خوبی بیفتد، كسب مدال در مسابقات جهانی دور از دسترس نیست. هنوز بدنم آماده نیست و با 80 درصد آمادگی در رویدادهای اخیر شركت كرده‌ام. به هر حال هدفم مسابقات جهانی و سپس المپیك 2020 توكیو است.