نعمتی: برای كسب هر موفقیتی آماده‌ایم

نعمتی: برای كسب هر موفقیتی آماده‌ایم



پرسپولیسی‌ها در اردوی ازبكستان به سر می‌برند و شرایط بسیار خوبی دارند. آنها قرار است خود را مهیای دیدار با پاختاكور كنند. دیداری كه شكست در آن به معنای خداحافظی با لیگ قهرمانان آسیا 2019 است و برتری در آن می‌تواند پرسپولیس را یك گام دیگر به سمت صعود از گروه جلو بیندازد. اما در این شرایط، سیامك نعمتی به جام‌جم می‌گوید: «اردوی خوبی داریم. البته یكسری مشكلات اطراف تیم وجود دارد اما بازیكنان هیچ توجهی به آن نشان نمی‌دهند و همه می‌خواهند بهترین عملكرد ممكن را داشته باشند. ما برای كسب هر موفقیتی آماده‌ایم و این موضوع را بارها به اثبات رسانده‌ایم. در بدترین شرایط هم، تیم یكدست و كاملی بودیم و حالا هم باید همان وضعیت را تكرار كنیم.»
 از این بازیكن در مورد ناكامی در چهار بازی گذشته پرسیدیم كه گفت: «من نام این اتفاقات را ناكامی نمی‌گذارم. ما در شرایط بدی در حالی به الاهلی باختیم که واقعا بهتر از آنها بودیم. مساوی با ذوب آهن، سپاهان و تراكتورسازی نیز به‌خاطر خستگی شدید و مسافرت‌های پیاپی بود وگرنه آمار و وضعیت بازی‌ها مشخص می‌كند چقدر باكیفیت تر از همه این تیم‌ها بازی كردیم. به هر حال جای نگرانی وجود ندارد چون اتحادی كه در تیم ما دیده می‌شود، بسیار قوی تر از مشكلات دیگر و نتایج گذشته است.»
نعمتی درخصوص آنالیز پاختاكور اضافه كرد: «نمی توانم برنامه‌های تیمم را لو بدهم. ما تا زمان بازی با پاختاكور فقط 4 جلسه تمرین داشتیم ولی همان‌طور كه گفتم آماده هستیم. مهم این است كه به لحاظ روحی، در شرایط بهتری قرار بگیریم. از سوی دیگر، اعضای كادرفنی به خوبی بازی حریفان را دیده‌اند و می‌توانند به ما كمك كنند. برانكو هم در تمرینات و جلسات فنی به ما گفته چطور باید پاختاكور را شكست بدهیم. ما از همه توان مان برای این كار استفاده خواهیم كرد.»
او در نهایت گفت: «همه بازیكنان و اعضای پرسپولیس فقط یك هدف دارند و آن هم خوشحال كردن هواداران است. انصافا هر تیمی به جای ما بود و یك نیم فصل را بدون جذب بازیكن جدید و تنها با 15 بازیكن آغاز می‌كرد، نمی‌توانست به فكر قهرمانی باشد اما ما در لیگ برتر، گزینه اول قهرمانی هستیم و شانس مان برای قهرمانی در جام حذفی نیز بسیار زیاد است. در كنار اینها می‌خواهیم در لیگ قهرمانان آسیا نیز به دور بعدی صعود كنیم تا شادی هواداران كامل شود. از آنها می‌خواهم در فضای مجازی به ما انرژی بدهند تا برای كسب پیروزی مقابل حریفان، آماده‌تر باشیم.»