محرمی: پرسپولیسی‌ها فكر بازی مستقیم نباشند

محرمی: پرسپولیسی‌ها فكر بازی مستقیم نباشند


مجتبی محرمی یكی از چهره‌های فراموش نشدنی تاریخ باشگاه پرسپولیس، قبل از دیدار این تیم مقابل پاختاكور ازبكستان، یك‌سری توصیه‌های فنی برای برانكو ایوانكوویچ و شاگردانش داشت.
 او در این زمینه به جام‌جم گفت:  طبیعتا بازی بسیار سختی پیش‌روی پرسپولیسی‌ها خواهد بود. استرس كسب پیروزی از یك طرف و بازی در خانه حریف از طرف دیگر، تیم‌شان را تحت فشار قرار می‌دهد اما من فكر می‌كنم برانكو مربی باهوشی است و می‌تواند از پس همه این مشكلات بربیاید. او نقشه‌های خوبی برای پاختاكور كشیده و بازی در خانه حریف را نیز بلد است.  
محرمی اضافه كرد: پرسپولیس در دیدار مقابل حریفش اصلا نباید به فكر ارسال‌های مستقیم باشد زیرا ازبك ها، بازی قدرتی را در پیش می‌گیرند و مدافعان بلندقدی دارند كه ارسال‌ها را بی‌اثر می‌كنند. من فكر می‌كنم اگر بازیكنان تیم به بازیشان سرعت بدهند و كار در عمق را جدی بگیرند، روی شوتزنی و استفاده از خلاقیت می‌توانند به گل برسند. بازی بعد از گلزنی هم مهم است. در دیدار با تراكتورسازی، پرسپولیس نتوانست از گل خود محافظت كند اما در دیدار با پاختاكور باید این توان را افزایش بدهد و بازیكنانی كه جایگزین نفرات اصلی می‌شوند نیز، با تمام وجود بازی كنند.  
مدافع پیشین سرخپوشان در مورد غیبت شجاع نیز افزود:  حضور  نداشتن شجاع خلیل‌زاده می‌تواند پرسپولیس را دچار مشكل كند، اما بازیكنان دیگر باید جور او را بكشند. خیالم از سیدجلال حسینی كاملا راحت است ولی باید دید بازیكنان جانشین چه كار می‌كنند. فكر می‌كنم محسن ربیع‌خواه به جای شجاع به میدان برود و امیدوارم بتواند این‌كار بزرگ را انجام دهد.