حق با شماست

حق با شماست

# رسیدگی ـــ درخت
بلقار از تهران:
ضمن تشكر از شهرداری محترم بابت درختكاری‌های اخیر، امیدوارم درختان قدیمی مانند درختان خیابان ولیعصر(عج) به حال خود رها نشوند و رسیدگی دائم آن در برنامه‌های شهرداری قرار گیرد.

# تاکسی ــ هزینه
سندانی از كرج:
هزینه نگهداری خودرو مخصوصا برای تاكسی‌ها بسیار بالاست و با توجه به كرایه‌های اندك، تامین قطعات خودرو و نوسازی آن امكان‌پذیر نیست.

# بنزین ـــ مردم
خیری از تهران:
با زمزمه گران كردن قیمت بنزین باید شاهد موج جدیدی از گرانی‌ها باشیم و مانند همیشه باید تاوان این تورم را اقشار متوسط و ضعیف پرداخت کنند.

# ضامن ـــ رسمی
اكبری از تهران:
برای گرفتن وام ازدواج، بانك‌ها درخواست ضامن رسمی دارند، این درحالی است كه تمامی شركت‌ها و ادارات با قوانین و حمایت دولت پیمانكاری و قراردادی شده‌اند. با این اوصاف چگونه باید یك ضامن رسمی به بانك معرفی نماییم.

# جاده ـــ روستایی
افشانی از اصفهان:
جاده روستایی ابراهیم‌آباد بافنده استان اصفهان وضع بسیار بدی دارد و سال‌هاست كه آسفالت این جاده ترمیم نشده و تردد را سخت كرده است.

# دارو ـــ بیمه
شكوری از تهران:
داروهای ساده سرماخوردگی كه قبلا تحت بیمه تامین اجتماعی بودند، اخیرا آزاد محاسبه می‌شوند و دیگر بیمه قبول نمی‌كند. با این روند نقش سازمان تامین اجتماعی و حق بیمه شهروندان چیست؟

# جعبه ـــ بازیافت
كمیجانی از تهران:
شایعاتی مبنی بر بازیافتی بودن جعبه‌های پیتزا وشیرینی شنیده می‌شود، امیدوارم وزارت بهداشت با ورود به این مساله تكلیف مردم و شایعات را روشن کند.

# شهرداری ـــ گلشهر
شاكری از كرج:
جولان سگ‌های بی‌صاحب در منطقه گلشهر كرج باعث ایجاد رعب وحشت ساكنان این منطقه شده است، شهرداری منطقه اقدام کند.

# دارو_قیمت
مقدم از تهران:
داروخانه ها نه فقط به محلی برای فروش لوازم آرایش بدل شده‌اند، بلکه حقوق مشتریان را نیز  زیر پا می گذارند، چند روز پیش که برای خرید دارو رفته بودم،‌متصدی داروخانه قیمت دارو را چند برابر قیمت درج شده روی آن اعلام کرد.