پایان تدوین آخرین کار پیام صابری

پایان تدوین آخرین کار پیام صابری

آخرین كار پیام صابری، كارگردانی سریال «كوله‌پشتی» برای شبكه زاگرس بود كه متأسفانه اجل مهلتش نداد و ناتمام ماند.
نعمت چگینی، تهیه‌كننده این سریال در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین خبرها از ساخت این مجموعه گفت: یك روز از تصویربرداری سریال باقی مانده بود كه این اتفاق تلخ برای آقای صابری رخ داد. تصویربرداری در سال گذشته به پایان رسید و تدوین آن انجام شده است.
وی افزود: این سریال محصول امور استان‌هاست و قرار بود در شبكه شما پخش شود، اما هنوز زمان دقیق نمایش به ما اعلام نشده است.
محمد حاتمی، آشا محرابی، سوسن پرور، فروغ قجابگلو، سجاد قره‌گوزلو، سیروس میمنت، زهرا فراهانی، حافظ نبی‌زاده و... بازیگران سریال كوله‌پشتی هستند.
پیام صابری، بازیگر، كارگردان و چهره‌پرداز سینما و تلویزیون و همسر زیبا بروفه كار چهره‌پردازی را با دستیاری در فیلم امام علی‌(ع) و همكاری با داوود میرباقری آغاز كرد.
 او با بازی در كار تلویزیونی علی شوقیان در سال ۱۳۷۳ با عنوان خانه شلوغ، بازیگری را به صورت جدی آغاز كرد و بعد از آن در فیلم شب روباه به كارگردانی همایون اسعدیان ظاهر شد. صابری در سریال ریحانه به كارگردانی سیروس مقدم هم بازی كرد. آخرین كار او كارگردانی سریال كوله‌پشتی برای شبكه زاگرس بود كه متأسفانه اجل مهلتش نداد و ناتمام ماند.
سریال كوله‌پشتی به كارگردانی پیام صابری و تهیه‌كنندگی نعمت چگینی در چند منطقه مختلف شهر كرمانشاه از جمله مناطق تاریخی و گردشگری طاق بستان، بیستون و بازار سنتی، كارگاه نان برنجی، خیابان بهار و دهكده المپیك در تهران تصویربرداری شده است.
كمك به زندانیان در رادیو تهران
ویژه‌برنامه «تا سپیده تهران» كاری از گروه تهران و رویدادهای شبكه رادیویی تهران در سحرهای ماه مبارك رمضان از ساعت 3 و 30 دقیقه بامداد تا
۶ صبح همراه شهروندان تهرانی است.
این برنامه با بخش‌‌های متنوع و طرح موضوعات خاص تلاش می‌كند با عموم روزه‌داران همراه باشد.
همچنین قرار است شبكه رادیویی تهران در برنامه تا سپیده تهران با همكاری و مشاركت ستاد دیه كشور، هنرمندان و مردم پویشی به نفع آزادی زندانیان جرایم غیر‌عمدی راه‌اندازی كند تا در شب عید فطر تعدادی از این زندانیان به آغوش خانواده خود باز گردند.
عوامل این برنامه رادیویی عبارتند از تهیه‌كننده: امیرحسین ثقفی و امیر بنی‌هاشمی، سردبیر: مینا نیكایك و گوینده: رضا خضرایی.