تشریح 3 جنایت در محل کشف 3 جسد

مستاجر جنایتكار صحنه قتل‌ها را بازسازی كرد

تشریح 3 جنایت در محل کشف 3 جسد

مرد مستاجر كه سه عضو خانواده صاحبخانه‌اش را به قتل رسانده بود، با انتقال به محل سه جنایت صحنه قتل‌ها را بازسازی كرد.
رئیس پلیس آگاهی استان البرز در این باره به جام‌جم گفت: پس از دستگیری متهم 36 ساله و اعتراف او به قتل سه عضو خانواده صاحبخانه‌اش، بازپرس جنایی دستور بازسازی صحنه سه قتل را صادر كرد. ابتدا متهم به محل قتل مادر خانواده در حوالی آبیك منتقل شد و صحنه قتل فریبا را بازسازی كرد و گفت: زن جوان را با شلیك گلوله در خودرو به قتل رساندم و بعد ماشین را به آتش كشیدم تا راز جنایت فاش نشود.
سرهنگ محمد نادربیگی ادامه داد: معدن سنگ در حوالی روستای زیاران، محل قتل پدر خانواده به نام داوود بود. متهم به قتل در جریان بازسازی صحنه این جنایت مدعی شد ابتدا با سنگ به سر مقتول زده و بعد پیكر داوود را سوار خودروی ال 90 كرده و در نزدیكی معدن سنگ رها کرده‌است. هنگام ترك آنجا، متوجه زنده بودن داوود می‌شود و با اسلحه‌ای كه داخل ماشین بود به او شلیك كرده و مرد میانسال را به قتل می‌رساند. بعد هم جسد را با الكل به آتش می‌كشد.
وی افزود: متهم در ادامه به تهران منتقل شد و صحنه قتل پسر خانواده به نام یاشار را بازسازی كرد. مرد جوان در تشریح قتل یاشار هم عنوان كرد؛ گلوی پسر نوجوان را گرفتم و وقتی به خودم آمد متوجه شدم دیگر نفس نمی‌كشد. بعد از قتل جسدش را با پارچه‌ای كه دور سیخ‌های كباب پیچیده بودم، بستم و شبانه در انتهای اتوبان همت رها كردم.
رئیس پلیس آگاهی استان البرز خاطر نشان كرد، اعترافات متهم با صحنه‌های كشف جسد مطابقت داشت و او نحوه قتل هر سه قربانی را در برابر تیم جنایی تشریح كرد.
در این پرونده مجتبی 36 ساله متهم است سال 92، در اقدامی جنون‌آمیز سه عضو خانواده صاحبخانه‌اش را به قتل رساند. او درباره انگیزه‌اش گفت: پسر صاحبخانه به مقابل خانه‌مان آمد تا بگوید خانه را تخلیه كنم. با او درگیر شدم و ناخواسته او را خفه كردم. بعد از آن هم سراغ پدر و مادرش رفتم و آنها را هم با شلیك گلوله كشتم.