تله شیطانی دوست اینترنتی

تله شیطانی دوست اینترنتی

دختر جوان كه در یك گاوداری به تله شیطانی دوست اینترنتی‌اش افتاده بود دیروز در دادگاه به تشریح شكایتش پرداخت . به گزارش جام‌جم، 16 اسفند سال گذشته دختر ۲۹‌ساله‌ای به نام المیرا به پلیس آگاهی پاكدشت رفت و از یك مرد ۳۵ ساله كه وی را آزار داده بود شكایت كرد. دختر جوان گفت: به‌تازگی در فضای مجازی با پسرجوانی به نام افشین آشنا شده بودم .او به بهانه صحبت كردن درباره ازدواج مرا به بیابان‌های پاكدشت كشاند و در یك گاوداری كتك زد و آزار داد.
با شكایت این دختر وی به پزشكی قانونی معرفی شد .وقتی پزشكی قانونی آزار و اذیت و ضرب و جرح وی را تایید كرد پرونده برای رسیدگی به شعبه ۱۲ دادگاه كیفری یك استان تهران فرستاده شد. 
در جلسه رسیدگی به این پرونده كه دیروز به ریاست قاضی تولیت برگزار شد دختر جوان به تشریح شكایتش پرداخت و گفت: مدتی قبل از طریق فضای مجازی با افشین آشنا شدم. پس از مدتی او به من ابراز علاقه كرد و گفت قصد ازدواج دارد و از من خواست تا به دیدارش بروم .به همین خاطر قبول كردم .ابتدا قرار بود در یك رستوران با هم ملاقات كنیم اما گفت كاری برایش پیش آمده و از من خواست تا دیرتر به دیدنش بروم. پس از چند ساعت به ملاقات او رفتم و سوار ماشینش شدم اما او مرا به یك گاوداری در پاكدشت برد. او كه اسیر وسوسه شیطانی شده بود می‌خواست مرا آزار دهد كه مقاومت كردم. به همین خاطر مرا كتك زد و نقشه پلیدش را اجرا كرد. من از او شكایت دارم.
سپس افشین به دفاع پرداخت و گفت: من المیرا را آزار ندادم و او خودش برای صحبت درباره ازدواج پیش من آمد. چون دیر وقت بود از او خواستم به گاوداری برویم و با هم صحبت كنیم .من حتی او را كتك نزده‌ام و نمی‌دانم چرا چنین شكایتی را علیه من مطرح كرده است.
در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر كند .