پایان انرژی درمانی حمیرا در فضای مجازی

پایان انرژی درمانی حمیرا در فضای مجازی

زن جوان كه با راه‌اندازی صفحه‌ای در فضای مجازی به بهانه رمالی و انرژی درمانی از زنان كلاهبرداری می‌كرد، با شكایت آخرین طعمه‌اش دستگیر شد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، چندی پیش درپی شكایت خانم ۳۱ ساله‌ای مبنی بر كلاهبرداری ۲۵میلیون ریالی یك رمال و فالگیر از وی در یكی از شبكه‌های اجتماعی، پیگیری پرونده در دستور‌كار كارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.
زن جوان در شكایتش به ماموران گفت: مدتی بود در زندگی‌ام با مشكلاتی روبه‌رو می‌شدم. یك روز در یكی از شبكه‌های اجتماعی با صفحه فالگیری روبه‌رو شدم كه ادمین آن مدعی بود می‌تواند هر مشكلی را رفع كند. با ادمین تماس گرفتم. او با من در مورد مشكلاتم صحبت كرد و مدعی بود به زندگی‌ام انرژی ارسال می‌كند. در ابتدا تحت تاثیر حرف‌های مرد رمال قرار گرفته و تصور می‌كردم، حالم بهتر شده است. به همین خاطر طی چند مرحله دو میلیون و 500 هزار تومان به حسابش واریز كردم. بعد از واریز پول، او دیگر به تماس‌هایم پاسخگو نبود.
پس از این شكایت، كارآگاهان پلیس فتا با شیوه‌های فنی و مهندسی معكوس هویت مدیر صفحه رمالی كه یك زن ۳۴ ساله به نام حمیرا بود را در خیابان جیحون شناسایی و دستگیر کردند.
متهم اعتراف كرد انگیزه‌اش از این كار كسب درآمد از افراد دارای مشكل خانوادگی بود.
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ گفت: صفحه این فرد نیز در فضای مجازی مسدود شد و متهم همراه پرونده تشكیل شده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.