11 ماه زندگی پنهانی به تصور قتل دختر جوان

11 ماه زندگی پنهانی به تصور قتل دختر جوان

مرد بنگاهدار به گمان این‌كه دختر كارمند با پریدن از خودروی وی فوت شده، 11 ماه پنهانی زندگی كرد. دختر جوان مدعی است، متهم قصد آزار و اذیت او را داشته است.
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، پنجم خرداد سال گذشته دختر 19 ساله‌ای با حضور در دادسرای جنایی تهران از مرد مشاور املاكی به اتهام آدم‌ربایی و اقدام برای آزار و اذیت شكایت كرد.
با دستور بازپرس جنایی، تحقیقات در این‌باره در دستور كار ماموران اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران قرارگرفت. شاكی به افسر تحقیق گفت: در یك شركت كار می‌كردم كه مرد 27 ساله بنگاهداری برای كارهایش به آنجا در رفت و آمد بود .پس از مدتی به او اعتماد پیدا كرده بودم . روز حادثه برای انجام كاری اداری به دفترمان آمد و بعد از پایان كار زمانی كه دید منتظر تاكسی‌ام مرا با اصرار سوارخودروی پژواش كرد تا به مقصدم برساندكه قبول كردم. درمیانه راه مسیر را تغییر داد و وارد یكی از محله‌های مركزی تهران شد كه منتهی به اتوبان بود. وحشت كردم و از او خواستم كه توقف كند تا پیاده شوم كه توجهی نكرد و چاقویی را سمتم گرفت و خواست ساكت شوم. همانجا به نیت شیطانی مرد بنگاهدار پی بردم. سرانجام در خودرو را باز كرده و زمانی كه در حركت بود خودرا به بیرون انداختم. مصدوم شده و زمانی كه به هوش آمدم در بیمارستان بودم. همان‌جا فهمیدم مرد رهگذری مرا یافته و به بیمارستان منتقل كرده است.
پلیس برای دستگیری مرد آدم‌ربا به خانه و مغازه‌اش رفت كه معلوم شد او آنجا را ترك كرده و كسی از او خبری ندارد. بعد از 11 ماه، عصر یكشنبه بیست و دوم اردیبهشت امسال شاكی به پلیس خبر داد كه متهم را در یك پاساژ در تهران دیده است. ماموران به نشانی‌ای كه او داده بود، رفتند و متهم دستگیر شد.
متهم 27 ساله روز دوشنبه در جریان تحقیقات به بازپرس جنایی گفت: قصد دوستی با شاكی راداشتم، آن روز سوار خودرویم شد تا او را به مقصدش برسانم. در میانه راه تلفنی با فردی حرف زد كه اعصابش به‌هم ریخت. بعد با من دعوا كردو درگیر شد. او خودش در را بازكرده و بیرون انداخت. او كه روی آسفالت پرت شد، گمان كردم فوت شده است. از ترسم توقف نكردم و به آنجا بازنگشتم. شبانه از تهران فراركرده و 11 ماه پنهانی زندگی می‌كردم. فكر می‌كردم مجازات قصاص در انتظارم است. بعد از 11 ماه به تهران بازگشتم كه دستگیر شدم.
متهم پس از تحقیقات در دادسرا به اداره آگاهی منتقل شد تا درباره ادعایش تحقیق شود.