خلیل‌زاده: شیرین‌ترین روزهای عمرم را سپری می‌كنم

خلیل‌زاده: شیرین‌ترین روزهای عمرم را سپری می‌كنم

شجاع خلیل‌زاده، مدافع میانی پرسپولیس یكی از ستاره‌های این تیم در فصل هجدهم بود و به قهرمانی سرخپوشان كمك زیادی كرد. 
او در مورد بازی با پارس جنوبی به جام‌جم گفت: حریف ما را آزار داد. آنها در 30 دقیقه ابتدایی، حملات زیادی روی دروازه ما داشتند و توپ و میدان را در اختیار گرفتند. باید اعتراف كنم مثل یك مدعی مقابل‌مان بازی كردند و اگر حواس‌مان جمع نبود، امكان داشت گل دریافت كنیم ولی با گلی كه در آخرین دقایق نیمه اول به ثمر رساندیم، كار را تمام كردیم. استرس بسیار زیادی داشتیم و شرایط خاصی بود، 
اما در نهایت بازی را بردیم. 
شجاع اضافه كرد: فصل بسیار سختی داشتیم. گاهی اوقات سه روز یكبار 
بازی می‌كردیم و گاهی با یك جلسه تمرین به بازی مقابل حریفان می‌رفتیم. خیلی‌ها، هر كاری كه توانستند انجام دادند تا ما به قهرمانی نرسیم، ولی خدا را شكر كه كار را تمام كردیم. من در دو فصل اخیر، 
دو قهرمانی به دست آوردم و دلم می‌خواهد چند سال دیگر بمانم و باز هم قهرمان شوم. این مهم ترین آرزوی من است. 
از این بازیكن در مورد حس اش بعد از قهرمانی پرسیدیم كه گفت: نمی‌توانم این حس را به طور كامل تشریح كنم. فقط این را بگویم كه بهترین روزهای زندگی‌ام را سپری می‌كنم، در بهترین تیم بازی می‌كنم و بهترین رفقا را دارم. امیدوارم بتوانم سال‌ها در پرسپولیس بمانم و برای این تیم بازی كنم. حضور در پرسپولیس یكی از آرزوهای مهم من بود كه به آن رسیدم و حالا با پیراهن پرسپولیس نیز می‌توانم قهرمان لیگ شوم كه هیچ حسی از آن بالاتر نیست. امیدوارم هواداران از شرایطی كه پرسپولیس دارد ابراز رضایت كنند. 
شجاع در خصوص بازی با السد قطر افزود: متاسفانه به خاطر باخت مقابل پاختاكور ازبكستان، دیدار آخرمان در آسیا تداركاتی شد ولی برای آبروی ایران به میدان می‌رویم و ان‌شاءا... بتوانیم با یك نتیجه خوب از نام پرسپولیس حفاظت كنیم. امسال برخلاف سال گذشته، در مرحله حذفی از رقابت‌های آسیایی كنار رفتیم اما این پایان داستان ما نیست زیرا می‌توانیم در سال‌های آینده، این اتفاق را جبران كنیم و بار دیگر برای قهرمانی در لیگ قهرمانان بجنگیم. 
او در نهایت گفت: همیشه هواداران پرسپولیس پشتیبان ما بودند و هرگز ما را رها نكردند. این اتفاق می‌تواند باعث دلگرمی همه بازیكنان باشد. می‌خواهم به سهم خودم از طرفداران پرسپولیس تقدیر و تشكر كنم چون آنها در تمام طول فصل و در همه بازی‌ها به خوبی پشتوانه تیم بودند و اگر اتحادی در پرسپولیس شكل گرفته، به خاطر هواداران بود. آنها به دور از هرگونه حاشیه ای، به تشویق بازیكنان و حمایت از تیم پرداختند و این قهرمانی حق واقعی‌شان بود. امیدوارم همیشه مثل همین روزها، شاد و خوشحال باشند. افتخار بزرگی است كه توانستیم با كسب قهرمانی، دل مردم را شاد كنیم و ان‌شاءا... با قهرمانی بعدی در جام حذفی، این شادی را دوچندان خواهیم كرد.