همه برای تابستان برپا

همه برای تابستان برپا


بیش از دو هفته دیگر تا پایان ماه مبارك رمضان و حدود یك ماه دیگر تا پایان بهار و رسیدن فصل سفر؛ یعنی تابستان باقی‌نمانده. خیلی‌ها هم از همین حالا به فكر چاره‌اندیشی و برنامه‌ریزی برای سفرهای تابستانی‌شان افتاده‌اند كه البته متولیان گردشگری ظاهرا در راس این دست قرار دارند. این را می‌شود از آخرین مصاحبه تیموری، معاون گردشگری كشور دریافت كه در این خصوص گفته 22 ارگان اجرایی عضو ستاد سفر و رؤسای ستادهای اجرایی استان‌ها، در حال اعلام پیشنهادهای خود پیرامون پیش‌نویس «دستورالعمل اجرایی ساماندهی و ارتقای خدمات سفر ویژه تابستان 98» هستند و در اجرای این طرح مشارکت می‌کنند.
رئیس ستاد مركزی هماهنگی خدمات سفر افزوده، طرح تابستانه 98 پس از دریافت و اعمال نظرات مربوط برای ابلاغ آماده و اول تیرماه لغایت 31 شهریورماه جاری اجرا خواهد شد.
به گفته وی، مهم‌ترین برنامه‌های قابل اجرا در طرح تابستانه 98 شامل برنامه‌ریزی به منظور ارائه خدمات شایسته به مسافران و گردشگران، نظارت بر تاسیسات و موسسات گردشگری، اجرای تورهای استانگردی و تورهای خاص، اطلاع‌رسانی، تبلیغات و راهنمایی مسافران، گردشگران و... و ایجاد نظام پاسخگویی مناسب برای گردشگران و مسافران می‌شود.
رئیس ستاد مركزی هماهنگی خدمات سفر تصریح كرد: رویكرد اصلی طرح ساماندهی و ارتقای خدمات سفر ویژه تابستان 98، هم‌افزایی، تعامل و مشاركت تمامی اعضا در كسب رضایتمندی مسافران و ارتقای آمادگی مقاصد گردشگری به‌ویژه شهرها و روستاهای كمترشناخته شده است طرح موجود عملیاتی خواهد شد./ جام‌جم