عسکری: برای تیم ملی كم نگذاشتیم

سرمربیان تكواندوی آقایان و بانوان در نشست خبری

عسکری: برای تیم ملی كم نگذاشتیم

 نشست خبری كادر فنی تیم ملی تكواندوی مردان و بانوان صبح روز گذشته در خانه تكواندو برگزار شد و فریبرز عسكری و مهرو كمرانی، سرمربیان تیم ملی به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.
 فریبرز عسكری: همیشه سعی كردم حلال و پاك كار كنم
من از هیچ امری برای رسیدن به موفقیت كوتاهی نكردم. از تمام موجودیت خود برای شاد كردن دل همه تلاش كردم.
من از نتیجه جهانی راضی نیستم اما بحث ما عملكرد است. من هر جا كه كار می‌كنم در كلاس‌های شخصی و... سعی می‌كنم درآمدم حلال باشد، سعی می‌كنم پاك كار كنم، من كم نگذاشتم اگر روند آماده‌سازی‌ای كه داشتیم پیش خوب پیش می‌رفت نتایج بهتری كسب می‌شد.  
من در حوزه كاری خودم كاملاً اختیار تام دارم؛ اگر نداشته باشم، مسؤولیت قبول نمی‌كنم.  تمام مسائل فنی را بر عهده داشتم و كسی اعمال نفوذ نمی‌كرد.  
دوستانی كه از بیرون نقد می‌كنند بدون اطلاع هستند.  ای‌كاش آنها در اردوها حضور پیدا می‌كردند و روند تمرین را می‌دیدند.  
گویا ساعی برای همكاری با فدراسیون شرط‌هایی را داشته كه به همین دلیل به تفاهم نرسیدند.  رئیس فدراسیون هم گفته بود كه برای آمدن دوستان من شرطی را نمی‌پذیرم، جمله پولادگر این بود كه ساعی قرار شده بعد از بازگشت از سفر به ما جواب بدهد.  
 مهرو كمرانی: از مدالی كه مومن‌زاده گرفت رضایت قلبی ندارم
در انتخابی‌ها 365 نفر حضور داشتند و 66 نفر به مرحله دوم راه یافتند. نكته مهم و حائزاهمیت این‌كه تیم ما 70 درصد نوجوان بود.  
مهلا مومن زاده برای اولین بار مدال نقره مسابقات جهانی را كسب كرد.  نتیجه عالی بود شاید رضایت قلبی ندارم و درصدد بهتر شدن نتایج هستیم.  
نقطه ضعف ما در مسابقات جهانی سن كم بازیكنان بود. آنها تورنمنت‌های زیادی را پشت سر نگذاشتند و تنها نفری كه رنکینگ داشت ناهید كیانی بود.
در مجموع، ما یك قدم بزرگ برداشتیم و بچه‌ها از نونهالان در كنار من بودند و آمدند كه مدال بگیرند. باید روی آنها سرمایه‌گذاری شود.  
ناداوری‌ها وجود داشت. جا دارد اشاره‌ای كنم به بازی خوب اكرم خدابنده.  او خیلی تلاش كرد .شاید بحث روانی است كه او بعد از این همه تجربه نمی‌تواند خود را مدیریت كند.  
تمام بازیكنان خارجی كه بازیكنان ما را شكست دادند مدال‌های زیادی داشتند شاید چند تورنمنت می‌رفتیم، نتیجه بهتر بود.  
شرایط مومن‌زاده با كیمیا تفاوت دارد.  مشكل كیمیا مادرزادی بود.  مادر او هم زانوهای خود را عمل كرد.  كیمیا هم بعد از المپیك زانوهای خود را عمل كرد و پزشكان اعلام كردند بعد از جراحی دیگر نمی‌تواند ورزش حرفه‌ای انجام دهد.
اگر مهلا در مسابقات آسیایی نوجوانان ان‌شاءا... مدال طلا بگیرد 20 امتیاز كسب می‌كند و بعد از آن به مسابقات گرندپری اعزام می‌شود.
ما از رسانه‌ها می‌خواهیم كمك كنند، چرا‌كه بعضی مواقع شاهدیم به قدری به بازیكنان پرداخته می‌شود كه آنها از لحاظ روحی و روانی در شرایط خاصی قرار می‌گیرند. از همه رسانه‌ها می‌خواهیم به اندازه نیاز به بازیكنان بپردازند.