تاج: حرفی از رقم  قرارداد نزنید!

ویلموتس، امروز یا فردا در تهران

تاج: حرفی از رقم قرارداد نزنید!

 با اعلام مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال مارك ویلموتس كه برای قبول هدایت تیم ملی ایران به توافق رسیده روز یكشنبه یا دوشنبه به ایران سفر می‌كند. در این سفر فدراسیون فوتبال با ویلموتس توافقات نهایی را انجام و قراردادش را امضا می‌كند.
همچنین ویلموتس نهایتا تا روز سه‌شنبه این هفته فهرست بازیكنان تیم ملی را اعلام می‌كند تا برای اردوی آینده رسما استارت بزند. ویلموتس قرار است با تعامل با برخی مربیان تیم ملی و فدراسیون از بازیكنان را دعوت كند تا بتواند شناخت بهتری از نفرات مورد نظرش به دست آورد.
مهدی تاج دیروز با رد شایعات اعلام كرد، امضا نشدن قرارداد طرفین به خاطر اختلاف‌های مالی است كه طی یكی، دو روز آینده نهایی می‌شود. رئیس فدراسیون فوتبال در این باره گفت: بحث مذاكره با ویلموتس بحث امضا كردن نبود بلكه موانعی بود كه در قرارداد او پیش‌بینی شده بود. باید آن مشكلات را رفع می‌كردیم. بعضی دوستان فكر می‌كردند فقط برای امضای قرارداد است كه با او صحبت می‌كنیم و باید به بلژیك برویم اما امضا را در داخل كشور ده‌بار می‌شود انجام داد.
وی ادامه داد: بعضی از این موانع مانند انتقال پول بود كه به چه شیوه‌ای بتوان دستمزد او را پرداخت كرد. البته هنوز بحث‌هایی در حوزه مالی مانده است و چیزی نیست كه در اختیار فدراسیون فوتبال باشد كه در یك جلسه رئیس فدراسیون یا هیأت رئیسه تصمیم بگیرند این كار را انجام دهند یا خیر. ما باید تقریباً ویلموتس را سرمربی ایران بدانیم. او یكشنبه یا دوشنبه به ایران می‌آید و دوشنبه یا سه‌شنبه اسامی تیم ملی را هم اعلام خواهد كرد و می‌توانیم فصل جدیدی را با این مربی‌خوب در مسابقاتی كه كمیته فنی مناسب دیده آغاز كنیم.
رئیس فدراسیون فوتبال همچنین گفت: با توجه به بند قرارداد سرمربی جدید تیم ملی فوتبال، نه فدراسیون و ویلموتس حق رسانه‌ای كردن مبلغ قرارداد این مربی را ندارند.