ویژه‌برنامه «دفترچه خاطرات» برای 14 و 15 خرداد

ویژه‌برنامه «دفترچه خاطرات» برای 14 و 15 خرداد


به مناسبت آغاز رهبری حضرت آیت‌ا... خامنه‌ای، شبكه امید، چهارشنبه 15 خرداد امسال، در قسمت دوازدهم از فصل 2 برنامه «دفترچه خاطرات» ساعت 16 با دكتر مرتضی میردار، معاون تاریخ شفاهی مركز اسناد انقلاب اسلامی، استاد دانشگاه و محقق تاریخ معاصر به بررسی ابعاد مختلف شخصیت حضرت آیت‌ا... خامنه‌ای و دلایل انتخاب ایشان به عنوان رهبری انقلاب اسلامی و همچنین عملكرد 30 ساله معظم‌له، با مخاطبان این برنامه صحبت خواهد كرد. به گزارش روابط‌عمومی بازپخش این برنامه همان شب ساعت 22 خواهد بود.
به مناسبت رحلت حضرت امام‌خمینی‌(ره)سه‌شنبه 14 خرداد امسال، در قسمت یازدهم از فصل 2 برنامه «دفترچه خاطرات»، ساعت 16 با دكتر اكبر اشرفی، استاد دانشگاه و محقق تاریخ معاصر به معرفی شخصیت سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و دینی حضرت امام و دیدگاه ایشان نسبت به نوجوانان، ساده‌زیستی و مظهر مبارزه با ظلم و بی‌عدالتی و... با مخاطبان این برنامه صحبت خواهد كرد. بازپخش برنامه دفترچه خاطرات همان شب ساعت 23 و 30 دقیقه خواهد بود.
فصل 2 برنامه دفترچه خاطرات با عناوین و مناسبت‌های مختلف و روزهای خاص تقویم در 33 قسمت 30 دقیقه‌ای به تهیه‌كنندگی روح‌ا... عبدالهی و با اجرای چهار نوجوان از شبكه امید در حال پخش است.