جسد زنی در برلیانس

جسد زنی در برلیانس

دو مرد كه زن جوانی را در خانه‌اش در رشت به قتل رسانده و با سرقت خودروی برلیانس او به غرب كشور متواری شده بودند، بازداشت شدند.
سرهنگ سیدجعفر جوانمردی، فرمانده انتظامی رضوانشهر به سایت پلیس گفت: همزمان با كشف جسد زن ۴۰ ساله‌ای در منطقه ییلاق جهانگیریه این شهرستان، تحقیقات پلیسی در این‌باره آغاز شد. بررسی‌های اولیه پلیسی نشان داد كه او بر اثر ضربه‌های چاقو به قتل رسیده و ساعاتی از مرگ وی می‌گذرد. در جریان تحقیقات، هویت مقتول به دست آمد و خانواده‌اش شناسایی شدند.در جریان تحقیقات پلیسی معلوم شد كه او خودروی برلیانس داشته كه این خودرو نیز سرقت شده است. تحقیقات برای دستگیری عامل یا عاملان این جنایت ادامه داشت تا این‌كه چند روز پیش ردپای دو نفر در این جنایت به دست آمد. تیمی متشكل از كارآگاهان پلیس آگاهی استان و كاركنان پلیس آگاهی این شهرستان به مناطق مرزی استان‌های آذربایجان غربی و كردستان اعزام شدند و در عملیات ویژه‌ای هر دو متهم را در كمتر از 72 ساعت بازداشت كردند.
متهمان به پلیس آگاهی منتقل شدند و در تحقیقات از آنها مشخص شد كه آن زن را در خانه‌اش در رشت با ضربه‌های چاقو به قتل رسانده‌اند و بعد جسد او را داخل خودروی برلیانس وی انداخته و در ییلاق جهانگیریه رضوانشهر منتقل و رها كرده‌اند.