از توافق من و استقلال خوشحال نبودی

واكنش سیدحسین حسینی به حرف‌های خطیر

از توافق من و استقلال خوشحال نبودی



در شرایطی كه علی خطیر، معاون باشگاه استقلال ادعا كرده بود سیدحسین حسینی برای ماندن در استقلال رقمی در حدود شش میلیارد تومان درخواست كرده است، این دروازه‌بان مصاحبه‌ای انجام داد تا نسبت به حرف‌های خطیر واكنش نشان داده باشد.بخش‌هایی مهم از حرف‌های حسینی را می‌خوانید:
من شرطی نگذاشتم. حرف من این بود جایی باشم كه دروازه‌بان شماره یك باشم تا دیده شوم. در همان جلسه هم گفتم كه حق آقای رحمتی است به عنوان پیشكسوت و برادر بزرگ‌تر من در اینجا بماند.
باشگاه گفت ما می‌خواهیم اگر می‌شود هر دو شما با هم باشید اما من گفتم به صلاح نیست و مهر تایید این حرف من هم آقای منزوی است كه تایید كرد و گفت شما در كنار هم تمركز نخواهید داشت.چطور شد این مساله را بعد از رفتن آقا مهدی علنی كردند و قبلش اصلا صحبتی از آن نبود.
در دو سال گذشته با آن شرایط خوب كه داشتم در آخر هر فصل پیشنهادات مالی سنگین داشتم اما با همان 900 تومان قراردادم در استقلال ماندم و از این پول هم تنها 400 میلیون تومان دریافتی داشتم.
در جلسه‌ای كه با باشگاه داشتیم پیشنهاد مالی باشگاه به من دو ساله 5/5 میلیارد بود.
من به باشگاه گفتم چون سال‌های قبل دریافتی كمی داشتم لطف كنید قراردادم را برای دو‌سال شش میلیارد تومان ببندید كه اختلاف الان من با باشگاه سالی 250 میلیون تومان می‌شد.
اصلا كجای دنیا مذاكرات خصوصی را یك باشگاه علنی می‌كند. آقای خطیر در این مدتی كه در باشگاه بود جز ایجاد مشكلات و تفرقه‌افكنی بین اعضای تیم مگر عایدی داشته است؟
حالا كه بحث شفاف‌سازی شده چطور ریز قرارداد شش خارجی كه در این فصل آمدند علنی نمی‌شود؟ مذاكرات تركیه چرا علنی نشده است؟ چطور مبالغ قراردادهای خارجی‌ها نجومی نیست!
این آقا آتش اختلاف را شعله‌ور كرد. از من هم نپرسید بلكه از تمام تیم استعلام بگیرید كه آتش اختلاف را در تیم چه كسی روشن می‌كند؟
ما مسائل خانوادگی را تا این لحظه هیچ جایی بیرون از باشگاه به زبان نیاوردیم. به نظرتان درست است الان من حرف‌های خصوصی ایشان در قبال سایر مدیران ارشد باشگاه را به زبان بیاورم؟ آقای خطیر از توافق من و استقلال خوشحال نبودی.