نُقل

نُقل


وضعیت سلامتی كارگردان سریال حضرت موسی(ع) رو به بهبود است.
 سیداحمد میرعلایی، تهیه‌كننده سریال «حضرت موسی (ع)» در خصوصی وضعیت جسمی جمال شورجه كه قرار است كارگردانی این سریال را انجام دهد به ایرنا، گفت: «وضعیت جسمی آقای شورجه رو به بهبود است و هر روز بهتر می‌شود. در حال حاضر وی، حال مساعدی دارد و نگران سریال حضرت موسی(ع) است كه هر چه سریع‌تر آغاز شود. پزشكان، اعضای خانواده و نزدیكان شورجه همه تلاششان را می‌كنند تا او به بهبود كامل دست پیدا كند. پروژه حضرت موسی(ع) با حمایت صداوسیما و شورجه تا‌كنون پیشرفت خوبی داشته و بعد از این‌كه كارگردان سریال حضرت موسی(ع) به صورت كامل سلامتی خود را به دست آورد خیلی جدی تولید این پروژه را آغاز خواهیم كرد.»
 مراحل ابتدایی ساخت مجموعه الف ویژه حضرت موسی(ع) سه سال پیش شروع شد ولی بنا به مشكلات و دلایلی كلید خوردن این سریال به تعویق افتاد.
 در ابتدا قرار بر این بود كه زنده یاد فرج‌ا... سلحشور كارگردانی این كار را به‌عهده بگیرد، اما پیش از كلید زدن این سریال دار فانی را وداع گفت. جمال شورجه پس از مرگ كارگردان یوسف پیامبر، كارگردانی حضرت موسی‌(ع) را به‌عهده گرفت.
 مرحله پیش تولید سریال الف ویژه حضرت موسی‌(ع) آذر سال ۹۷ مقارن با ولادت با سعادت امام حسن عسكری(ع) در نشست رئیس سازمان صداوسیما با تهیه‌كننده و كارگردان این سریال رسما آغاز شد.
 در این نشست علی عسكری گفت سریال حضرت موسی(ع) باید با بهترین كیفیت در تاریخ تلویزیون ایران ساخته شود، چرا كه این موضوع رقبای زیادی دارد و ما باید از همه پیشی بگیریم. تلویزیون همه تلاش و امكانات خود را برای این‌كه سریال حضرت موسی جذابترین و تأثیرگذارترین مجموعه نمایشی تلویزیون به لحاظ طراز و محتوا باشد به كار خواهد گرفت.