پژمان منتظری  در استقلال ماندنی شد؟

پژمان منتظری در استقلال ماندنی شد؟



پژمان منتظری مدافع با تجربه استقلال كه اخیرا از این باشگاه خداحافظی كرد و از این گفت كه دیگر در جمع آبی‌ها حضور نخواهد داشت به احتمال فراوان قراردادش را دوباره با آنها تمدید خواهد كرد. این آخرین خبری است كه از باشگاه استقلال به بیرون درز كرده است.
به گزارش جام جم ، كامران منزوی عضو هیات مدیره باشگاه به‌تازگی با منتظری درباره تمدید قراردادش صحبت كرده است. او به پژمان گفته كاری به حرف‌های گذشته نداشته باشد و اگر واقعا دلش با استقلال است، می‌تواند قراردادش را تمدید كند و در جمع آبی‌ها باقی بماند. در صحبت‌های اولیه همه چیز تا حدودی خوب پیش رفته و منتظری گلایه‌هایی داشته است. منزوی هم تاكید كرده مشكلات گذشته مربوط به گذشته است و باشگاه دوست دارد بازیكنی مثل او را حفظ كند، چراكه نیاز به یك كاپیتان و یك بزرگ در فصل جدید دارد. باشگاه فولاد خوزستان هم در تلاش بود تا بتواند پژمان را جذب كند ولی آخرین خبر از آن باشگاه این است كه منتظری هم در استقلال ماندنی شده و از جمع آبی‌ها جدا نخواهد شد.
با این حال باید منتظر ماند و دید ظرف روزهای آینده مذاكرات نهایی با این بازیكن چطور پیش خواهد رفت. پژمان دوست دارد در استقلال بماند و با پیراهن آبی برای همیشه از فوتبال خداحافظی كند. در صورتی كه او در فصل جاری دوباره در این باشگاه بماند، فقط یك فصل دیگر به كارش ادامه می‌دهد و در پایان فصل پیراهن آبی را از تنش در می‌آورد و برای همیشه از فوتبال خداحافظی می‌كند.