240 دقیقه گروگانگیری در مجلس ختم

240 دقیقه گروگانگیری در مجلس ختم

پسر جوان  با ورود به مجلس ختم، افراد حاضر در آنجا را به گروگان گرفت. این گروگانگیری پس از 240 دقیقه با دخالت پلیس به پایان رسید.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، ساعت 11 صبح یكشنبه دوم تیر، گروگانگیری در یك مجلس ختم در یكی از محله‌های كرمانشاه به پلیس گزارش شد. در ادامه تیمی از ماموران در محل گروگانگیری حاضر شدند و در تحقیقات مقدماتی دریافتند، پسر جوانی به خاطر اختلافات خانوادگی وارد مجلس ختم شده و با چند نفر از افراد حاضر در آنجا درگیر و سپس با تهدید سلاح آنها را گروگان گرفته است. پسر جوان وقتی متوجه حضور پلیس شد، به سمت ماموران شروع به تیراندازی كرد. ماموران مبارزه با گروگانگیری خانه را محاصره و از تردد اهالی در منطقه جلوگیری كردند.
با توجه به وضعیت روانی مرد گروگانگیر، عملیات پلیس می‌توانست به قیمت جان گروگان‌ها تمام شود، به همین علت ماموران سعی كردند، او را آرام كنند.
سرهنگ محمدرضا آمویی، معاون اجتماعی پلیس كرمانشاه در این باره گفت: ماموران با توجه به وضعیت مرد گروگانگیر سعی كردند او را آرام كنند و به گفت‌وگو با او پرداختند كه پس از گذشت چهار ساعت متهم آرام شد و خود را تسلیم پلیس كرد.
وی افزود: با اقدام پلیس و محاصره منطقه، این ماجرا بدون مصدومیت یا تلفات به پایان رسید. از متهم یك قبضه سلاح كشف شد و تحقیقات درباره انگیزه‌اش از گروگانگیری آغاز شده است.