خودكشی مرد شیشه‌ای  پس از قتل 2 دخترش

همسر قاتل پس از 2 سال درخواست دیه را مطرح كرد

خودكشی مرد شیشه‌ای پس از قتل 2 دخترش

زن میانسالی كه همسر معتادش، در جنایتی فجیع دو دختر جوانش را كشته و سپس دست به خودكشی زده دو سال بعد از جنایت خانوادگی در دادگاه حاضر شد و از قضات دادگاه خواست دیه فرزندانش از صندوق بیت‌المال را به او بپردازد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از عصر بیستم شهریور سال ۹۶ به دنبال تماس زن میانسالی با پلیس آغاز شد. این زن كه شوكه بود، به ماموران گفت: بعد از دعوا با همسرم خانه را ترك كردم ولی چند ساعت بعد وقتی به خانه برگشتم با صحنه وحشتناكی روبه‌رو شدم. همسرم دو دختر 18 و 25ساله را با چاقو كشته و دست به خودكشی زده بود. همسرم كه به‌سختی صحبت می‌كرد در آخرین نفس‌هایش گفت دست به این جنایت زده است.
با اظهارات این زن ماموران پلیس به خانه مورد نظر رفتند و دریافتند پرویز پس از جنایت خانوادگی خودزنی كرده و به زندگی‌اش پایان داده است.
همسر او به ماموران گفت:پرویز از سال‌ها قبل معتاد بود. او به‌تازگی با یكی از دوستانش اختلاف مالی پیدا كرده بود و دوستش پولش را نمی‌داد. همسرم سر كار نمی‌رفت و هر وقت پولی به‌دست می‌آورد با آن شیشه می‌خرید و می‌كشید. من و فرزندانم از این وضعیت خسته شده و بارها با او درگیر شده بودیم.
وی ادامه داد: همسرم تحت تاثیر مصرف شیشه رفتارهای عجیبی داشت و من و فرزندانم را می‌ترساند. آخرین‌بار وقتی دعوا میان ما بالا گرفت از خانه بیرون رفتم. اما چند ساعت بعد وقتی به خانه برگشتم با جسد‌های خونین دو دخترم روبه‌رو شدم و فهمیدم پرویز بعد از كشتن دخترانم خودكشی كرده است.
با تایید قتل دو دختر به دست پدر و خودكشی پرویز، پرونده مختومه اعلام شد تا این‌كه دیروز زن میانسال در شعبه دوم دادگاه كیفری یك استان تهران حاضر شد و از قضات خواست دیه فرزندانش را از صندوق بیت‌المال به او بپردازند.
این زن گفت: دو سال است از كشته شدن دخترانم می‌گذرد. شوهرم دختران جوانم را بیگناه كشت. حالا تقاضا دارم تا دیه فرزندانم از صندوق بیت‌المال به من پرداخت شود.
در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا درباره درخواست این زن اظهارنظر كنند.