استراماچونی پیگیر حرف‌های كامران منزوی!

نگرانی سرمربی ایتالیایی از كسر امتیاز و محرومیت استقلال

استراماچونی پیگیر حرف‌های كامران منزوی!

كامران منزوی، عضو هیات‌مدیره استقلال به‌تازگی در مصاحبه‌ای اعلام كرد احتمال كسر 6 امتیاز و همین‌طور حذف این باشگاه از لیگ قهرمانان زیاد است. او همچنین از این گفت كه شاید استقلال از نقل و انتقالات هم محروم شود. محروم شدن استقلال از نقل و انتقالات به آن معناست كه آبی‌ها نمی‌توانند قرارداد بازیكنان جدید خود را ثبت كنند. همچنین نمی‌توانند بازیكنان تمدیدی را نگه دارند. محرومیت از نقل‌وانتقالات یك بار برای استقلال اتفاق افتاده بود كه باعث توفیق اجباری شد و تیم منصوریان نتایج خوبی به‌دست آورد.
این‌بار اما شرایط استقلال به‌گونه دیگری است. این تیم فصل گذشته نتوانست قهرمان شود. استراماچونی آمده تا استقلال را تقویت كند و فصل بعد بتوانند دوباره جام به‌دست آورد. این باشگاه اصلا دوست ندارد از نقل و انتقالات محروم باشد. همین‌طور فصل را با منفی 6 امتیاز شروع كند. استراماچونی سرمربی جدید استقلال به‌شدت پیگیر حرف‌های كامران منزوی است و حتی از امیرحسین فتحی، مدیرعامل این باشگاه خواسته تا برای او توضیح دهید دقیقا شرایط به چه شكل است؟ البته فتحی تلاش كرده تا خیال استراماچونی را راحت كند و او را از نگرانی دربیاورد. او به سرمربی تیمش گفته از این بابت نگران نباشد. فتحی همچنین به خریدهای جدید استقلال هم این قول را داده كه مشكلی برایشان به وجود نمی‌آید.
روز یكشنبه مدیرعامل آبی‌ها با حضور در دفتر وزیر ورزش از او برای حل مشكل پرداخت طلب پروپئیچ كمك خواست. دولت هم قول داده تا از طریق سفیر ایران در كرواسی بتواند مشكل را حل كند. پروپئیچ در حال حاضر در این كشور حضور دارد. آخرین باشگاه او هم اسلوان بلوپو كرواسی بود. این بازیكن در حال حاضر عضو هیچ تیمی نیست و معلوم نیست آیا اصلا به فوتبال ادامه خواهد داد یا نه؟ چرا كه او 36 سال دارد.
پروپئیچ دوران كوتاهی در استقلال داشت. این بازیكن چهار سال قبل به جمع آبی‌ها ملحق شد و در فصلی كه برای این تیم بازی كرد، تنها 13بار به میدان رفت و سه گل زد. كامران منزوی، عضو هیات مدیره باشگاه در این باره می‌گوید: «پروپئیچ واقعا برای ما گران در آمد. او مگر چند بازی برای استقلال كرد؟ حالا باید نزدیك 400 هزار دلار به این بازیكن بدهیم كه واقعا پول زیادی است و برای ما گران تمام شده است.» حالا قرار است استقلال از كانال سفیر ایران در كرواسی اقدام كند و بتواند این مشكل حاد را حل كند. استقلال می‌توانست مشكل پروپئیچ را چهار سال قبل با 30 هزار دلار حل كند ولی اجازه داد او شكایت كند تا این مشكلات پیش بیاید.