سارق آبمیوه‌ای در دام پلیس

سارق آبمیوه‌ای در دام پلیس

مرد جوان بعد از طرح دوستی با طعمه‌هایش، آنها را با آبمیوه مسموم بیهوش و اموالشان را سرقت می‌كرد.
به گزارش جام‌جم، هفتم اردیبهشت امسال مردی با حضور در پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران از فردی به اتهام بیهوش كردن او و سرقت موتورسیكلتش شكایت كرد.
شاكی به افسر تحقیق گفت: در خیابان با مردی آشنا شدم و دوستی مان شكل گرفت. بعداز اعتماد به وی چون نزدیك خانه‌ام بودیم او را به آنجا دعوت كردم. او از مغازه‌ای در همان حوالی آبمیوه خرید. بعد از آن وارد خانه‌ام شدیم. از من خواست دو لیوان بیاورم تا آبمیوه‌ها گرم نشده آن را بنوشیم كه قبول كردم. بعد از نوشیدن آبمیوه بیهوش شدم و ساعاتی بعد كه به‌هوش آمدم از مرد مهمان خبری نبود و متوجه سرقت موتورم شدم.
بعد از این شكایت، پلیس در جست‌وجوی سارق بود تا این‌كه 25 خرداد امسال ماموران كلانتری حصار امیر ورامین هنگام گشت‌زنی، موتور سرقتی را یافتند و بعد از تعقیب و گریز آن را متوقف كردند و سرنشین آن بازداشت شد. سارق جوان بازجویی شد و اعتراف كرد كه با طرح دوستی مردان را فریب داده و با راه یافتن به خانه آنها به این افراد آبمیوه مسموم تعارف می‌كرده و بعد از بیهوش‌شدن پول، اموال و موتورسیكلت‌هایشان را به سرقت می‌برده است.
سرهنگ كارآگاه علی علیخانی، رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت گفت: با درخواست بازپرس شعبه نهم دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۱۱ تصویر متهم بدون پوشش چهره برای شناسایی شاكیان در روزنامه چاپ می‌شود تا مالباختگان برای پیگیری پرونده‌هایشان به دادسرا یا پلیس آگاهی مراجعه كنند.