مرسدس ای‌ام‌جی جی‌تی3 مدل 2020 معرفی شد

مرسدس ای‌ام‌جی جی‌تی3 مدل 2020 معرفی شد


 مرسدس ای‌ام‌جی (AMG) از نسخه مسابقه‌ای جدید جی‌تی آر (GT R) جاده‌ای به نام GT3 (جی‌تی3‌)  رونمایی كرد كه اواخر امسال به فروش می‌رسد. به گزارش خبرخودرو، جدیدترین جی‌تی3 با ادامه برنامه‌ای كه در سال 1389/ 2010 با اس‌ال‌اس ای‌ام‌جی جی‌تی3 (SLS AMG GT3 )شروع و در سال 1394/ 2015 با ای‌ام‌جی جی‌تی3 اصلی ادامه یافت، طراحی شده تا عملكردی بیشتر از مدل قبلی خود ارائه كند.
مسابقه، تجارتی گران است. بنابراین هر كاری كه بتوان با هزینه كمتر انجام داد مورد استقبال تیم‌های مسابقه قرار می‌گیرد. برخلاف مدل جی‌تی جاده‌ای كه از موتور 0/4 لیتری تواین توربوشارژ V8 بهره می‌برد، این مدل مسابقه‌ای جدید به موتور دمش طبیعی 3/6 لیتری V8 مجهز شده است. مرسدس ای‌ام‌جی اعلام كرد این خودرو تعمیرات كمتری در یك فصل نیاز دارد و به ساختار قسمت جلوی جدید در این خودرو اشاره كرده كه طراحی شده تا محافظت بهتری در برخوردهای سرعت پایین و كوچك داشته باشد.
ای‌ام‌جی اكنون به تیم‌های مالك اجازه می‌دهد به صورت دیجیتالی بررسی كنند كه یك قطعه چه مدتی مورد استفاده بوده و برنامه‌ریزی برای تعمیرات و نگهداری را آسان تر می‌كند.
فیلتر هوای این خودرو دسترسی بهتری از قبل دارد، اسپلیتر جلوی آن تنظیم راحت‌تری دارد و باله عقب این خودرو نیز در حال حركت راحت‌تر قابل تنظیم است.
فناوری‌های جذابی نیز برای این خودرو در نظر گرفته شده است كه شامل دراپ‌جك (Drop Jack) نیز می‌شود. مرسدس ای‌ام‌جی همچنین كنترل كشش این خودرو را برای مدل 2020 به روز رسانی كرده و قابلیت تیون راحت‌تر توسط راننده را برای آن فراهم كرده است. گرچه ساختار اصلی كابین این خودرو بی تغییر باقی مانده اما جی‌تی3 جدید اصلاحاتی اندك و تغییراتی ساختاری در پشت فرمان داشته است.