نَقد

نَقد


علی سلیمانی، بازیگر در گفت‌وگو با صبا تاكید كرد تلویزیون به دنبال ساخت سریال‌های بیشتر با هزینه كمتر است كه این باعث تنزل كیفی آثارش شده است.
بازیگر سریال «سقوط یك فرشته» با اشاره به این‌كه مدتی است سریال‌ها، كیفیت لازم را برای جذب تماشاگران ندارند، عنوان كرد: در حال حاضر مشكلات مالی تلویزیون باعث تعطیلی برخی طرح‌‌ها شده و متاسفانه سازمان به دنبال ساخت سریال‌های بیشتر با هزینه كمتر است كه اشتباه بزرگی است. تلویزیون باید به دنبال ساخت سریال‌های خوب و باكیفیت برود تا سلیقه مخاطبان خود را ارتقا بدهد؛ گرچه متحمل هزینه‌های زیادی باشد.
سلیمانی درباره دیگر طرح‌ تلویزیونی خود گفت: در سریال «۸۷ متر» به كارگردانی و تهیه‌كنندگی كیانوش عیاری نیز نقش‌آفرینی می‌كنم كه در حال حاضر به علت مشكلات مالی متوقف شده و نمی‌دانم دوباره كار در چه زمانی از سرگرفته می‌شود.
وی درباره نقش خود در سریال «بهترین سال‌های زندگی ما» به كارگردانی احمد كاوری و محمودرضا تخشید كه این روزها مراحل فنی آن در حال انجام است، بیان كرد: در قصه سریال یك سوءاستفاده مالی اتفاق می‌افتد كه من نقش تقریبا منفی یك واسطه را كه كارش تبدیل دلار و ارتباطات مالی با دیگران است، بازی می‌كنم.
وی پیش‌بینی خود از ارتباط سریال با مخاطب را این‌گونه دانست: زمانی كه پیشنهاد بازی در بهترین سال‌های زندگی ما را پذیرفتم فقط نقشی را كه قرار بود بازی كنم، مطالعه كردم و همه فیلمنامه را نخواندم برای همین نمی‌توانم نظری بدهم، اما در آن بخشی از سریال كه كار كرده ام به لحاظ كیفی خوب و قابل قبول است.