دوربین صدا و سیما هر جا به‌موقع  ورود كند، مشكلات حل می‌شود

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در دیدار با رئیس رسانه ملی تاكید كرد:

دوربین صدا و سیما هر جا به‌موقع ورود كند، مشكلات حل می‌شود

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به حضور موثر سازمان صدا و سیما در حادثه سیل امسال این استان و انعكاس به موقع مشكلات مردم تاكید كرد: دوربین صدا و سیما هرجا به موقع وارد شود، مشكلات را حل می‌كند و دردی از دردهای مردم را التیام می‌بخشد و این موضوع در حادثه سیل امسال هم ثابت شد.
به گزارش روابط‌عمومی رسانه ملی؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد در دیدار رئیس سازمان صدا و سیما كه به اهواز سفر كرده است با تشكر از توجهات ویژه رسانه ملی به مشكلات مردم در استان خوزستان خطاب به دكتر علی‌عسكری افزود: ما شما را انسانی انقلابی و مومن می‌دانیم و به‌عنوان رئیس رسانه ملی به خدمات موثر شما اعتماد داریم.
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با بیان این‌كه مشكلات عمده‌ای در این استان وجود دارد كه باید هرچه سریع‌تر برای رفع آنها اقدام كرد، گفت: خواهش ما این است كه رسانه ملی ضمن بیان ظرفیت‌های بزرگ خوزستان مشكلات این استان را هم منعكس كند تا مسؤولان در جهت حل آنها اقدام كنند.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد افزود: تلاقی آب و فاضلاب در شهر و در نتیجه شیوع بیماری‌های مختلف بویژه بیماری‌های پوستی میان مردم، عمل نكردن مسؤولان به تعهدات خود و قول‌هایی كه به مردم داده‌اند از جمله مشكلات مردم خوزستان است كه رسانه ملی باید آنها را به جد پیگیری كند.
حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد با تاكید براین‌كه باید فرهنگ كار و كارآفرینی را میان مردم به‌ویژه جوانان این استان گسترش داد، افزود: در این زمینه هم به كمك صدا و سیما احتیاج داریم و باید با برنامه‌ریزی دقیق این فرهنگ را جا بیندازیم.
وی به برخی برداشت‌های اشتباه از بارش‌های فراوان امسال اشاره و عنوان کرد: مردم تصور می‌كنند چون امسال سال پرآبی است باید آب برای كشاورزی تامین شود اما واقعیت چنین نیست و ما همچنان در تامین آب كشاورزی مشكل داریم و باید به‌درستی از این ذخیره استفاده كنیم.
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان به مشكلات فراوان مردم سیل‌زده اشاره كرد و ادامه داد: مسؤولان دولت آنچنان كه باید به تعهدات خود برای مردم سیل‌زده عمل نكرده‌اند و با تمام قول‌هایی كه دادند هنوز وقتی در بین مردم می‌رویم می‌گویند مشكلاتشان حل نشده است.
امام‌جمعه اهواز اولویت اول استان را همچنان موضوع سیل و پیگیری مشكلات دانست و افزود: از رسانه ملی درخواست داریم همچنان در كنار مردم خوزستان باشد و مشكلات آنها را منعكس كند.
حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد همچنین به جامعه عرب‌زبان خوزستان و كودكان این بخش از جامعه خوزستان اشاره كرد و افزود: تقاضا می‌كنیم برای این نسل آینده كشور برنامه‌هایی مناسب به زبان عربی تولید كنید.
حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد بر لزوم معرفی مشاغل مختلف به جوانان این استان تاكید و تصریح كرد: باید با ارائه مشاغل مختلف به جوانان استان، تحركی ویژه ایجاد كرد و ما كارهای مقدماتی در این زمینه را آغاز كرده‌ایم.
دكتر علی‌عسكری نیز در این دیدار گفت: خوزستان دارای ظرفیت‌های بزرگ در بخش‌های مختلف است و جایگاه مهمی در كشور دارد و باید به‌درستی از این ظرفیت عظیم استفاده كرد.
رئیس رسانه ملی بر پیگیری مشكلات مردم سیل‌زده در رسانه ملی تاكید و تصریح كرد: ما همچون گذشته حل مشكلات مردم را از مسؤولان مطالبه و در عین حال راهكارهای لازم را نیز ارائه می‌کنیم.
وی افزود: یكی از بخش‌های مهم خوزستان كشاورزی است كه می‌تواند با سرمایه‌گذاری در آن زمینه‌های اشتغال را فراهم كرد.
رئیس رسانه ملی تاكید كرد: با توجه به شرایط خوزستان و با مدیریت صحیح و سرمایه‌گذاری می‌توان اشتغال‌زایی زیادی انجام داد.
دكتر علی‌عسكری گفت: باید طوری مدیریت كرد كه هم زمینه‌های اشتغال در جامعه صورت گیرد و هم سرمایه‌گذاری بیشتر در كشور انجام شود.
وی افزود: با یك حركت جهادی و مدیریت صحیح می‌توان مشكلات كشور را حل كرد.
رئیس سازمان صدا و سیما بر فرهنگ‌سازی در زمینه كارآفرینی موثر از راه‌های مختلف تاكید كرد و گفت: ما با برنامه‌های گوناگون سعی می‌كنیم راهكارهای جدیدی برای ایجاد اشتغال ارائه كنیم.