نخستین پیگیری ستاد رسانه‌ای رونق تولید به ثمر نشست

نخستین پیگیری ستاد رسانه‌ای رونق تولید به ثمر نشست

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سیما؛ سومین نشست ستاد رسانه‌ای رونق تولید با حضور دكتر مرتضی میرباقری، معاون سیما و رئیس ستاد رونق تولید، مجید زین‌العابدین قائم‌مقام و دكتر سیاح دبیر این ستاد و نمایندگان معاونت‌های دیگر سازمان برگزار شد.
در ابتدای این نشست رئیس ستاد رسانه‌ای رونق تولید با بیان این‌كه گزارش اقدامات و پیگیری‌های این ستاد به طور مرتب در اختیار رئیس رسانه ملی قرار می‌گیرد، افزود: این ستاد از اول تیرماه در گام نخست عملیات رسانه‌ای، موضوع مجوزهای كسب و كار را در دستور كار قرار داد و در این راستا علاوه‌بر انعكاس مشكلات كارآفرینان و افرادی كه به دنبال راه‌اندازی كسب و كار جدید هستند، در فضایی تعاملی با مسؤولان مربوط اشكالات این مسیر پیگیری و مطالبه شده است.
میرباقری ادامه داد: تمام میان برنامه‌هایی كه از رادیو و تلویزیون چه در شبكه‌های ملی واستانی در حال پخش است با هدف ارائه تصویری روشن و واقعی از اشكالات و موانع ایجاد كسب و كار و ایجاد تحرك بیشتر در بین دستگاه‌های تصمیم‌گیر بوده است .
رئیس ستاد رسانه‌ای رونق تولید با اشاره به حضور دست‌اندركاران این حوزه در برنامه‌های تلویزیونی و بررسی همه‌جانبه موضوع گفت: خوشبختانه در زمان كوتاهی از آغاز نخستین پیگیری این ستاد رئیس‌جمهور محترم و رئیس محترم دستگاه قضا درخصوص رفع موانع مجوز كسب و كار دستورات لازم را صادر كردند و سامانه ملی مجوز‌ها كه پنج سال در انتظار راه‌اندازی بود، فعال شد.
وی ادامه داد: شعار ما در رسانه ملی این است كه در حوزه تولید حق با كارآفرینان و در حوزه محصول حق با مصرف‌كننده است.
در این نشست همچنین نمایندگان دیگر معاونت‌های سازمان صداوسیما گزارشی از اقدامات خود برای این ستاد تا دهم تیر ارائه دادند.