غول فراری تهران دستگیر شد

به اتهام تیراندازی مرگبار در قصابی

غول فراری تهران دستگیر شد

به گزارش خبرنگارجنایی جام‌جم، ساعت 19 نهم خرداد امسال ماموران كلانتری تهران نو هنگام گشتزنی در محله پیروزی، خیابان زاهد گیلانی متوجه صدای تیراندازی شدند. آنها مشاهده كردند دو ضارب قصد فرار با موتورسیكلت را دارند كه برای بازداشت آنها وارد عمل شدند. یكی از متهمان با موتورسیكلت فرار كرد، اما متهم دیگر در فرار ناكام ماند و بازداشت شد. این در حالی بود كه ماموران متوجه شدند مرد 30 ساله‌ای در یك قصابی براثر اصابت پنج گلوله زخمی شده و در مغازه افتاده بود . موضوع به اورژانس گزارش شد و فرد زخمی به بیمارستان امام حسین(ع) منتقل شد اما ساعاتی بعد به دلیل شدت خونریزی در آنجا فوت كرد.
مرد بازداشت‌شده برای ادامه تحقیقات در اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. وی به افسر تحقیق گفت: برادر مقتول از چند ماه پیش برای خانواده دوستم-متهم به قتل فراری - ایجاد مزاحمت كرده كه همین موضوع باعث درگیری خانوادگی میان آنها شده بود. شب حادثه مقتول در مغازه قصابی بود كه من و دوستم به مغازه‌اش رفتیم. با وی مشاجره لفظی كردیم. باشدت‌گرفتن دعوا، دوستم با سلاحی كه همراه داشت، به سمت مقتول شلیك كرد و باعث مرگ وی شد. اما موقع فرارمان در حالی كه ماموران در تعقیبمان بودند من در فرار ناكام ماندم و بازداشت شدم و همدستم كه جنایت کرده بود، فرار كرد.
 در جریان تحقیقات پلیسی معلوم شد عامل جنایت یك متهم و شرور سابقه‌دار معروف به حسین غول است. ماموران پاتوق‌هایش را زیر نظر گرفتند و حتی برای دستگیری‌اش به خانه متهم رفتند، اما او آنجا را ترك كرده و خانواده و دوستانش از او خبری نداشتند. جست‌وجوها برای بازداشت او ادامه داشت تا این‌كه با گذشت بیش از یك ماه از این قتل، ماموران سرنخ‌‌هایی به دست آورندكه نشان می‌داد او قصد خروج از كشور را دارد و به یكی از شهرهای مرزی غرب كشور رفته است كه ماموران با هماهنگی قضایی به آنجا اعزام شدند و روز پنجشنبه متهم در مخفیگاهش در غرب كشور بازداشت شد.
متهم بازداشت و برای ادامه تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی تهران منتقل شد.