مهمانی‌های شبانه باند وحشت با پول‌های سرقتی

مهمانی‌های شبانه باند وحشت با پول‌های سرقتی

مرد سابقه‌دار كه با تشكیل باند وحشت با تهدید مسافران و رانندگان از آنها سرقت می‌كرد، پس از دستگیری به 60 فقره سرقت اعتراف كرد. متهمان با پول‌های سرقتی مهمانی‌های شبانه برگزار می‌كردند.
 به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، اوایل بهمن سال گذشته افرادی با حضور در شعبه پنجم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران از اعضای باندی كه با ایجاد رعب و وحشت و شكنجه، آنها را ربوده و اموالشان را دزدیده‌اند، شكایت كردند. با دستور بازپرس علی ایردموسی تحقیقات در دستور كار ماموران پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. با تحقیق از شاكیان مشخص شد برخی طعمه‌ها راننده بودند و برخی دیگر در دام مسافربرنماهای سارق گرفتار شده‌اند.
به گفته شكات، روی دستان اعضای باند سرقت، خالكوبی حیوانات از جمله شیر و پلنگ و عقاب حك شده بود و با تهدید به قتل قربانیان آنها را با چاقو زخمی كرده و پول، حلقه ازدواج و كارت‌های بانكی‌شان را به سرقت می‌بردند. همچنین معلوم شد متهمان با خودروهای پراید، پژو و سمند سرقتی مرتكب جرایمشان شده‌اند. شكنجه‌های وحشتناك اعضای این باندباعث شده حتی برخی شاكیان روزها در خانه بمانندو جرات شكایت نداشته باشند.
ماموران در جریان تحقیقات ردمتهمان كه اغلب سابقه‌دار بودند را به دست آوردند. سرانجام با گذشت پنج ماه از فرار متهمان، مخفیگاه سركرده و سه پسر جوان كه 21 تا 25 ساله بودند همراه زن میانسالی در شهرستان شهریار به دست آمدو آنها روزهای پایانی هفته گذشته بازداشت شدند. معلوم شد متهم زن،مادر سركرده باند است كه باپول‌های سرقتی طلا و سكه خریده است.
حسین-سركرده باند-به افسر تحقق گفت: من و همدستانم در شهریار بچه محل بوده و دوستان قدیمی هستیم. با دستور من همه روی دستانشان برای ایجاد رعب و وحشت قربانیان، حیوان خالكوبی كردند. در این مدت از 60 نفر سرقت كردیم و با پول‌های سرقتی پارتی‌های شبانه برگزار می‌كردیم .
این در حالی بود كه اعضای باند هم در تحقیقات گفته‌های مشابهی را مطرح كردند.