تكذیب احتمال انصراف آقاخانی از ساخت «نون خ»

تكذیب احتمال انصراف آقاخانی از ساخت «نون خ»


مهدی فرجی تهیه‌كننده سریال «نون خ» درباره اظهاراتی كه روز گذشته به نقل از سعید آقاخانی در فضای مجازی منتشر و منجر به شكل‌گیری شایعه احتمال انصراف این كارگردان از تولید فصل دوم سریال نون خ شده‌بود، به مهر گفت: پیرو انتشار این اظهارات من با سعید آقاخانی صحبت كردم، او تعجب كرد كه چرا مواضعش این‌گونه منعكس شده‌است. آقاخانی به طور جدی و محكم كارش را انجام می‌دهد و روی متن‌هایی كه نوشته می‌شود نظارت دارد. به زودی هم به صورت جدی‌تر پیش تولید را شروع می‌كنیم و خیلی امیدوار هستیم اواخر شهریور كار را كلید بزنیم.
فرجی تأكید كرد: سعید آقاخانی در حال حاضر كار پروژه را پیش می‌برد و سریال نون‌خ با نظارت او جلو می‌رود، بازبینی و انتخاب مکان‌های فیلم‌برداری هم در حال انجام است.
وی ادامه داد: نگارش سریال در حال انجام است و آقاخانی با نویسنده جلساتی برگزار می‌كند، ان‌شاءا... به‌زودی پنج قسمت اول فیلمنامه سریال هم كامل می‌شود و به طور جدی از بازیگران  دعوت می‌كنیم.
تهیه‌كننده نون خ در پایان در واكنش به نبود بودجه از طرف تلویزیون برای شروع پروژه‌ها عنوان كرد: مدیران شبكه مدام پیگیر سریال هستند و كار را دنبال می‌كنند و نسبت به تولید سری دوم دغدغه دارند. خود من به اتفاق آقای آقاخانی جلسانی را با مدیرگروه و مدیر شبكه داشته‌ایم و درباره محتوا و موضوع صحبت كرده‌ایم.