اتصال كارت بانكی به كارت سوخت منتفی شد

اتصال كارت بانكی به كارت سوخت منتفی شد

اتصال كارت بانكی به كارت سوخت منتفی شده و به‌منظور قابل اجرا شدن لزوم سوخت‌گیری با كارت سوخت شخصی از ۲۰مردادماه سال جاری، احتمالا برای تمامی كسانی كه متقاضی ثبت‌نام كارت سوخت المثنی بوده‌اند، كارت سوخت جدید صادر می‌شود.
به گزارش تسنیم، نهم خردادماه سال جاری بود كه شركت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام كرد در اجرای سیاست‌های دولت و مجلس شورای اسلامی، عرضه بنزین در جایگاه‌های سراسر كشور از تاریخ بیستم مردادماه سال جاری صرفا با ارائه كارت هوشمند سوخت خودرو، امكان‌پذیر خواهد بود.
این موضوع، ابهامی را برای كسانی كه متقاضی صدور كارت سوخت‌المثنی بودند و در فرآیند ثبت‌نام طبق اطلاعیه‌های قبلی شركت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، خواستار اتصال كارت بانكی به كارت سوخت شده بودند، به همراه داشت كه آیا تا پیش از 20 مردادماه، اتصال كارت‌های بانكی به كارت سوخت محقق می‌شود و در این صورت، نحوه سوخت‌گیری با كارت بانكی به چه صورت است؟
پیگیری‌های تسنیم حاكی از این است كه اتصال كارت بانكی به كارت سوخت منتفی شده و به‌منظور قابل اجرا شدن اطلاعیه لزوم سوخت‌گیری با كارت سوخت شخصی از 20 مردادماه سال جاری، احتمالا برای تمامی كسانی كه متقاضی ثبت‌نام كارت سوخت المثنی بوده‌اند، كارت سوخت جدید صادر می‌شود، چراكه در غیر این صورت، امكان اجرای این مصوبه، برای كسانی كه به هر دلیل كارت سوخت ندارند، امكان‌پذیر نخواهد بود.
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در این زمینه گفت: در شرایط حاضر اتصال کارت بانکی به کارت سوخت در اولویت‌های ما قرار ندارد و برای تمام متقاضیان، کارت سوخت صادر خواهد شد.
فاطمه کاهی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص پروژه اتصال کارت بانکی به کارت سوخت گفت: این پروژه هم‌اکنون منتفی است و کسانی که متقاضی درخواست اتصال کارت سوخت به کارت بانکی بودند برایشان کارت سوخت مجدد صادر می‌شود.
وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون پروژه کارت بانکی در اولویت‌های ما نیست، بیان کرد: تیم کاملی با همکاری همه سازمان‌ها در قضیه صدور کارت سوخت جدید فعالیت می‌کنند تا این موضوع حل شود و به تاریخ تعیین شده برای استفاده از کارت سوخت در جایگاه‌ها برسد.
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی عنوان کرد: اطلاعات تکمیلی این موضوع طی روزهای آینده منتشر خواهد شد.
کاهی با اشاره به اینکه متقاضیان کارت سوخت نیازی به مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ برای درخواست کارت المثنی ندارند، گفت: در سایت این شرکت اطلاع‌رسانی شده افرادی که توسط سایت دولت همراه ثبت‌نام کرده‌اند نیازی به ارائه درخواست المثنی ندارند.
 پروژه اتصال کارت سوخت به کارت بانکی موضوعی است که از آذرماه سال گذشته و با ثبت‌نام مالکان وسایل نقلیه‌ای که به هر دلیل کارت سوخت ندارند آغاز شد.
در این دوران برای سهولت متقاضیان علاوه بر ثبت‌نام کارت سوخت امکان اتصال کارت بانکی به کارت سوخت نیز تعریف شد که این روش بیش از دیگر روش‌ها مورد استقبال قرار گرفت.