میترا چطور کشته شد؟

میترا چطور کشته شد؟

پس از تنفس دادگاه، سرگرد عزتی‌راد، كارشناس بخش فیزیك جنایی و اسلحه در جایگاه قرار گرفت. همچنین از نجفی خواسته شد از میان سه سلاح روی میز، سلاح خودش را شناسایی كند كه او با دیدن سلاح برتا،  آن را برداشت.
در ادامه كارشناس اسلحه در تشریح بررسی اسلحه و مرمی‌های كشف شده در صحنه قتل گفت: سلاحی كه برای ما آوردند سلاح برتا با پنج پوكه جنایی و یك گلوله جنایی كه از بدن مقتوله خارج شده است، بود و آزمایش زمان تیراندازی مثبت بود و
 پنج پوكه جنایی از داخل حمام كشف شد. از پنج گلوله سه گلوله به دیوار، چهارمی به داخل كمد در قسمت ورودی و پنجمی به مقتوله اصابت كرده است. یك گلوله تقریبا به كف دست خورده و به سینه اصابت كرده است. كارشناس اسلحه ادامه داد: گلوله‌های روی دیوار هر سه به هم نزدیك بود. آقای نجفی شما در تیراندازی تعادل نداشتید. او دست شما را گرفته بود، اما یك دست او و شما آزاد بود.
قاضی خطاب به نجفی گفت: شما گفتید موقع ورود به حمام از بالش استفاده كردید تا او اسلحه را نبیند با چه انگیزه‌ای از بالشت استفاده كردید؟
نجفی: فكر قبلی نداشتم همین‌طور بالش را برداشتم كه در بدو ورود او با اسلحه روبه‌رو نشود، گلوله از بالش عبور كرد ،بعد بالش از دستم افتاد. فقط می‌خواستم بالش را جلوی اسلحه بگیرم.
قاضی كشكولی گفت: در موقع مشاهده جسد توسط دختر و راننده شما، حوله سفیدی روی او بوده است، توضیح بدهید؟
نجفی پاسخ داد: حوله را من انداختم .
رئیس دادگاه: چرا به حمام رفتید؟
نجفی: می‌خواستم او طلاق را قبول كند.
رئیس دادگاه: محل طلاق دفترخانه است نه وان حمام.پرونده بالینی بیمارستانی مبنی بر خودكشی شما وجود دارد، توضیح بدهید؟
نجفی: در آبان سال ۹۷ به‌دلیل اختلاف با مرحومه، با خودکشی خودم را تنبیه كردم و در صحبت با دوستانم و تحقیق در این  باره متوجه  مسائل شرعی آن شدم و به همین دلیل دوباره خودكشی نكردم.در یكی از هتل‌های تهران تعدادی قرص خوردم و می‌خواستم رگ دستم را بزنم، اما دیگر بی هوش شدم.
رئیس دادگاه: درباره بریدگی روی دست همسرتان توضیح دهید.
نجفی: همسر دومم در زندگی قبلی اش
 سه بار خودكشی كرده بود.