نَقل

نَقل


شهرزاد كمال زاده، بازیگر سریال «بوی باران» در گفت‌وگو با فارس اعلام كرد كه شخصیت‌هایی مثل مرجان را خیلی دوست دارد، چون مخاطب را به چالش می‌كشد و به بازیگر قدرت تامل و تفكر می‌دهد.
حدود دو سال مشغول بازی در این سریال هستیم و به دلیل این‌كه سریالی ۷۰ قسمتی است، این پروسه كمی طولانی شد و این روزها نیز روزهای پایانی تصویربرداری را می‌گذرانیم. ساختار قصه طوری است كه هر چه جلوتر می‌رود اتفاق‌ها جالب‌تر شده و مسیرها تغییر می‌كند و قطعا وجود بازیگرهای خوبی مثل خانم رویا نونهالی و آقای رضا كیانیان نیز در جذابیت سریال تاثیرگذار است.
 قصه و داستانك‌هایی كه در كنار قصه‌های اصلی وجود دارد به خودی خود جذابیت‌هایی را برای مخاطب ایجاد می‌كند و این‌كه مخاطب نمی‌تواند ادامه سریال را حدس بزند، از محاسن كار است. همیشه به شخصیت‌های خاكستری علاقه فراوانی دارم به این دلیل كه هیچ وقت هیچ آدمی را سیاه و سفید مطلق نمی‌بینم. شاید در جامعه و دور و اطرافمان شخصیتی شبیه مرجان را كم ببینیم اما باید این را در نظر گرفت كه قرار نیست همه شخصیت‌ها صددرصد منفی یا مثبت باشند. شاید آدم‌ها بنا به شرایطی كه در آن قرار می‌گیرند یا به خاطر تك‌تك گره‌هایی كه در گذشته برایشان وجود داشته، دست به یكسری ناهنجاری‌ها بزنند و به بیراهه بروند.