پرسپولیس با كالدرون، راه برانكو را می‌رود

رادوشوویچ: بعدا می‌گویم چه كسی نمی‌خواست بمانم

پرسپولیس با كالدرون، راه برانكو را می‌رود

بوژیدار رادوشوویچ به ایران برگشته و از عصر امروز تمرینات خود را در كنار سرخپوشان دنبال خواهد كرد. او با پایان یافتن اردوی تركیه، از استانبول به كشورش برگشت تا دو سه روزی را در كنار اعضای خانواده خود سپری كند؛ اما از امروز به كادر بازیكنان در ورزشگاه شهید كاظمی اضافه می‌شود و تمرینات را به صورت جدی دنبال خواهد كرد. در مورد رادو مسائل زیادی وجود دارد كه خودش در این مصاحبه به آن اشاره می‌كند:



 می‌گفتند تا یك قدمی حضور در فهرست مازاد پیش رفتی. ماجرا چه بود؟
این مسائل واقعا آزاردهنده است. وقتی تمرینات در تهران دنبال می‌شد، گابریل كالدرون سراغ من آمد و به‌صورت حرفه‌ای با هم گفت‌وگوی كوتاهی داشتیم. او اعتقاد داشت باید خود را آماده كنم چون امكان دارد من یكی از بازیكنانی باشم كه به فهر ست مازاد می‌رود. من هم حرفش را پذیرفتم اما هیچ گاه به من نگفت مرا نمی‌خواهد.
موضوع چه بود؟
او فقط به من این آمادگی را داد كه امكان قطع همكاری وجود دارد، اما همیشه در زمان تمرین، بیشترین انگیزه و انرژی را داشتم و كالدرون و خواكین نیز مرا تشویق می‌كردند. اینها نشانه خوبی است.
كالدرون بعد از آن ماجرا به تو گفت باید در تیم بمانی؟
بله. او این موضوع را گفت كه به من احتیاج دارد و انتظارش این است در پایان اردوی تركیه، یكی از آماده‌ترین بازیكنان تیم باشم. من هم عملكرد خوبی داشتم. هر بازیكنی خودش بهتر می‌داند در چه سطحی قرار دارد و فكر می‌كنم من در سطح بالایی كارم را دنبال كردم. تلاشم این بود كه یكی از بازیكنان اصلی تیم باشم.
در جایی گفته بودی كه برخی دوست ندارند در پرسپولیس بمانی. منظورت چه كسانی بود؟
من چند سال است در پرسپولیس حضور دارم و مسائل زیادی در مورد این تیم می‌دانم. حتی می‌دانم چه كسانی نمی‌خواستند در پرسپولیس بمانم، اما امروز حرفی نمی‌زنم. زمان برای گفتن این مسائل زیاد است.
 حالا به نظر خودت در پرسپولیس می‌مانی؟
همان‌طور كه گفتم كالدرون به من گفت كه در تیم می‌مانم. او تاكید داشت كه همیشه آماده باشم و تمرینات را با سختكوشی دنبال كنم. من هم تمام كارهایی را كه او می‌خواست، انجام دادم. با این شرایط، فكر نمی‌كنم مشكلی باشد. از سوی دیگر، هفته گذشته بخشی از مطالباتم پرداخت شد تا این مشكل هم حل شود.
شرایط پرسپولیس را چطور می‌بینی؟
تیم ما با قدرت به لیگ برمی‌گردد. همه ما از انگیزه‌های بالایی بهره می‌بریم. كالدرون هم مربی خوب و پرتحركی است. او می‌خواهد فوتبال را منظم و بدون اشتباهی بازی كنیم. كالدرون هم راه برانكو را در رسیدن به موفقیت در پیش می‌گیرد. ما از حمایت هواداران برخوردار می‌شویم و این بهترین اتفاق ممكن است. در این فصل هم می‌توانیم قهرمان لیگ شویم.