انگیزه زیادی  برای فصل  جدید دارم

سردار آزمون: فقط به زنیت فكر می‌كنم، نه پیشنهادها

انگیزه زیادی برای فصل جدید دارم

سردار آزمون با زنیت دوباره خوب شروع كرده است. او موفق شد در برد یكشنبه شب این تیم مقابل سوچی عملكرد فوق‌العاده‌ای داشته باشد. سردار نه‌تنها گل زد، بلكه با یك بازی درخشان توانست عنوان بهترین بازیكن زمین را هم مال خود كند. رسانه‌های روسی روز گذشته به تعریف و تمجید از این سردار ایرانی پرداختند و اعلام كردند بی‌شك بهترین بازیكن زمین بود. آزمون این روزها انگیزه خیلی زیادی برای درخشش دارد. این انگیزه در لابه‌لای حرف‌های او هم به چشم می‌آید.
 همه نقش دارند
گل زدن؟ وظیفه ام است. من یك مهاجم هستم. وقتی به زمین می‌روم باید گل بزنم. همه تلاش می‌كنند. همه در گلزنی تیم سهیم هستند. من یا مهاجم‌های دیگر تنها كسانی هستیم كه ضربه آخر را می‌زنیم. اگر من گل می‌زنم، كار خودم به تنهایی نیست بلكه همه تیم نقش دارند.حتی هواداری كه ما را تشویق می‌كند در گلزنی نقش دارند. این خوب نیست گل‌ها به اسم یك بازیكن نوشته شود. فقط خوشحالم در هفته دوم پایم به گلزنی باز شد. امیدوارم بتوانم در هفته‌های آینده هم دوباره برای تیم مثمرثمر باشم.
 همه با هم
زیاد به‌دنبال این نیستم كه مثلا بخواهم بهترین بازیكن زمین شوم. هدفم این است كه فقط بتوانم دستورات مربی را اجرا كنم و كمك لازم را به تیم انجام دهم. به نظرم نمی‌شود گفت یك نفر بهترین بازیكن زمین است. همه تیم بهترین هستند كه برنده می‌شویم. وقتی هم می‌بازیم همه با هم شكست خورده‌ایم. ما در زنیت واقعا یك تیم هستیم. من در این باشگاه خیلی راحتم.
 كارم فقط گلزنی نیست
برای فصل انگیزه زیادی دارم. بعد از عملكردی كه از  سال گذشته دارم، توقعات بالا رفته است. من هم همیشه تحت فشار بازی‌های بهتری انجام می‌دهم. خودم می‌دانم چه مسؤولیتی دارم. در زنیت كار من فقط گلزنی نیست. خیلی وقت‌ها باید در كارهای هجومی وظایف دیگری هم انجام دهم، ولی هر زمان كه بتوانم سعی می‌كنم برای تیم گل هم بزنم.
 من هم شنیدم
پیشنهادهای خارجی؟ این چیزی نیست كه من بخواهم درباره‌اش حرف بزنم. در این سال‌ها خبر زیاد بوده ولی من همچنان در روسیه هستم و بازی می‌كنم. در حال حاضر در باشگاه زنیت هستم و به موفقیت در این تیم فكر می‌كنم، نه پیشنهادها. اگر قرار باشد كسی به این مساله فكر كند مسؤولان باشگاه هستند. من به عنوان یك بازیكن وظیفه دارم هر جا هستم تلاشم را كنم تا بهترین عملكرد را داشته باشم. راستش در حال حاضر هم فقط به زنیت فكر می‌كنم، نه پیشنهادها. دوست دارم تمركزم روی این مساله باشد. ان‌شاءا... هر اتفاقی كه برایم افتاد، خیر است. من هم در رسانه‌ها اسم تیم‌هایی را شنیده‌ام كه خواهان من شده‌اند. باور كنید خیلی خودم در جریان نیستم چون این مساله به‌طور كامل در حیطه باشگاه است. آنها هستند كه باید تصمیم بگیرند. من با باشگاه قرارداد دارم.